.....és van amikor megtörténik a csoda !

Sziasztok ! 

Szeretném Veletek megosztani, hogy a minap milyen pozitív dolog és boldogság ért engem. :) 

Még májusban rendeltem két terméket a TeSminked.hu webáruházból. 

Az egyik egy e.l.f. mineral szemhéjalapozó volt, amit akkor rögtön nem bontottam fel, mert még volt a másikból és gondoltam ez szuper jó lesz a későbbiekben. Állt is a polcon egészen mostanáig.


Mikor kinyitottan csalódottan nézegettem, hogy mi a csuda történt ezzel, hogy alig van benne valami. Olyan volt, mintha a végét járná és már jól fogyóban lenne, vagy beszáradóban. Kicsit lebiggyedt a szám széle, de az jutott eszembe, hogy írok a webáruháznak, hogy ilyenkor mi a teendő. Megírtam, hogy nem mostanság vettem, de most szerettem volna használni és, hogy mit tapasztaltam. 

Egy Úriember (Barnabás) válaszolt a levelemre és írta: sajnálja, hogy gondok akadtak a termékkel  hamarosan utána néznek a problémának. Vártam pár napot és kaptam is választ, hogy sajnos a vásárolt termékből már nincs több, ezért nem tudják kicserélni de............(na itt a de-n van a lényeg) 
fel tudnak ajánlani egy másik smink terméket bizonyos értékben, vagy ha ez az opció nem felel meg, akkor vissza utalják a vételárat.

Komolyan először azt hittem rosszul látok. Segítőkész cég, segítőkész emberek? Uram atyám, de rég találkoztam ilyenekkel. Annyira jól esett, hogy azt el sem tudom mondani. :) 

Na de ezen a jó híren felbuzdulva elkezdtem vadul böngészni a kínálatukat hogy még mik vannak készleten és mit tudnék választani. 

Kinéztem két terméket, de valahogy nem tudtam dönteni. Az ára miatt sem és olyan szép is  volt mindkettő azért sem.

No és itt jön még egy nagyon nagy kedvesség........
Írtam újra Barnabásnak, hogy hát ezt a két terméket néztem ki, és legyen olyan kedves írja meg, melyik férne bele abba az összegbe amit írt, mert nem tudok dönteni, hátha így könnyebb lesz, gondoltam én.

Erre azt a választ kaptam, hogy a holnapi nap feladják nekem a két terméket és nem is kell ráfizetnem és  még azt is, hogy mondjam meg a választott árnyalatot, hogy össze tudja nekem készíteni. Na itt koppant másodjára az állam az asztalon. :)

Az ilyen ember, emberek és cég ritka mint a fehér holló! Minden tiszteletem és becsületem Nekik!

Biztos, hogy a továbbiakban is vásárlójuk leszek és bátran ajánlani fogom Őket mindenkinek. Megmondom őszintén, abszolút nem is vártam el, hogy ilyen vigaszt kapjak. :)
Épp ezért is ez az a hozzá állás a részükről ami minden tiszteletet megérdemel ! 

Most, hogy elmeséltem ez Nektek, szeretném bemutatni a két szépséget amit küldtek nekem vigasztalásul. 

Az egyik a Bourjois Little Round Pot Szemfesték (17 Prune Intense árnyalat)

"80%-ban ásványi pigmentekkel dúsították, hipoallergén és illatanyag mentes, így a legérzékenyebb szeműek számára is kivalló.
A tégelybe beépítettek egy tükröt és aplikátort is, hogy bármikor előkaphasd és megigazíthasd a sminked."





  
El is készítettem vele egy sminket is,








A másik egy szépséges Body Collection Dome Szemfesték (Mocha árnyalat)

"A Body Collection szemhéj palettái elhozzák számodra a legújabb trendet. 3 egymással harmonizáló enyhén metálosan csillogó árnyalat, mellyel elképesztően szexy hatást érhetsz el."


....és itt is elkészült a smink :) 













Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kedvességet, segítséget és ezeket a szépségeket a    TeSminked.hu webáruháznak és Barnabásnak ! 

Remélem tetszett Nektek a bejegyzésem és azt is remélem, hogy még sok ilyen ember van a környezetünkben mint Ők! 
További sok sikert kívánok a munkájukhoz !!!! 

Megjegyzések

  1. Tényleg nagyon szuper hozzáállás. :) Szuper termékeket választottál, a lila szemhéjpúdernek csodás színe van, és nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés