IsaDora Ősz - Októberi újdonságok





Sziasztok! 

Nem csak az igazi ősz köszöntött be, hanem az IsaDora újdonságai is. :) 

Ilyen többek között az új csodaszép Face Glow highligter paletta, ami október végétől lesz elérhető a Douglas Magyarország üzleteiben, és ezzel együtt újabb körömlakkok is. 

Óriási újdonság a Color & Gloss Intensifier fedő lakk, ami színes, és akár csak önmagában használjuk, akár körömlakkra kenve, biztos vagyok benne, hogy izgalmas élmény lesz a használata.

Természetesen én is tettem vele egy-két próbát, és itt meg sem fogok állni, mert nagyon jó, és látványos. :) 
  




IsaDora Face Glow highlighting weel 




Mostanában igen csak mániámmá váltak a highlighterek, pedig mondhatnátok, hogy ó hát ebben a korban ne már! 

Pedig bizony ebben a korban is tökéletesen megállja a helyét a mindennapi sminkrutinunkban, mert annyira szépek és finomak a színek, hogy bátran használhatjuk. 

Ezekből a szépségekből amúgy sem kenünk fel sokat, ráadásul annyira szép szaténos fényük van, hogy egyszerűen nem tudunk túlzásba esni vele. 
Az már más kérdés, ha nem tudjuk hova is kell pontosan felvinni, de szerintem ez már mindenkinek rutinból megy, így nem túlzás, ha ebben a szürke évszakban egy kis ragyogást viszünk a mindennapjainkba. 





5 különböző árnyalatot tartalmaz a az óriási paletta, amiben megtalálható a hideg ezüstös árnyalattól kezdve a szépséges rose gold, pink, és barackos árnyalat is. 
Így minden alkalommal mást használhatunk, de akár keverhetjük és őket, újabb árnyalatok megalkotására is. :) 

 




IsaDora Wonder Nail extra long lasting körömlakk és Color & Gloss Intensifier fedőlakk 




Nem vagyok egy sötét pláne nem lila lakkot használó típus, de ez a szín........egyszerűen csodaszép! :)  ...és nem is gondoltam volna, hogy ennyire jól fog állni, és ennyire meg fogom szeretni. :) 

Annyira tetszetős, hogy még a 10 éves kislányom is rácuppant. :-))) Persze majd a jelmezéhez fog kelleni, amivel majd farsangra fog készülni (mellékesen baromi nehéz lesz beszerezni a jelmezt, mert csak Angliában és Amerikában kapható, de mindent megteszek, hogy sikerüljön :-) ). 

De félre téve a jelmezes történetet a lakk nemcsak szép és fényes, és tartós, de jó szokásához híven nagyon gyorsan  is szárad. 






Elsőként erre a lilára gondoltam kipróbálom a piros fedőlakkot, és meglepve láttam, hogy micsoda gyönyörű bordó árnyalatot sikerült alkotnom vele.  Ezen felbuzdulva természetesen el is kezdtem több lakkommal is kipróbálni. 

Mindegyik látványos lett, így bátran ajánlom a kipróbálását, használatát, mert a meglévő lakkjainkból újabb szépségeket alkothatunk.  







Örülök, hogy ismét volt alkalmam megismerni, kipróbálni ezeket az újdonságokat, mert lehet elfogult vagyok (szerintem nem és sokak szerint sem), de megint sikerült olyan minőséget és szépségeket alkotni az IsaDora-nak amiket öröm használni. :) 




Megjegyzések

  1. A highlightert simán felkenném a szememre is :D Hihetetlen mennyire jó a piros fedőlakk.

    VálaszTörlés
  2. Én is simán fel szoktam kenni Ildim! :) A piros fedő meg egy szuper különlegesség :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt