Yves Rocher - SÉRUM EXCEPTIONNEL hajerősítő szérum





Sziasztok! 

Az Yves Rochertől kapott meglepi csomagban lapult ez a SÉRUM EXCEPTIONNEL hajerősítő szérum. Aminek azért is örültem nagyon, mert ugyan már próbálkoztam hasonló szérumokkal, de ugye azok hemzsegnek a szilikontól és tényleg jó is volt a hajvégeimnek, de megörültem, hogy végre egy olyan termék ami egyrészt nem tocsog az olajtól (sajnos minden féle tömény növényi olaj zsírosítja elnehezíti a hajam), másrészt nincs benne szilikon. 

Épp ezért nagy reményeket fűztem ehhez a kis tejfehér színű, tejszín állagú kis finomsághoz. :)


"A szérum védi a hajat a töredezéstől és ellenállóbbá teszi a hajszerkezetet. Könnyed, tejes textúrája azonnal beszívódik a hajba, azonnal lággyá, ragyogóvá és erőssé varázsolja, anélkül, hogy elnehezítené azt."





És be is jött amit vártam tőle. 

Ami ugye nagyon jó benne, hogy szilikon mentes, a többi szép összetevő mellett. Ugyan parfüm is van benne, de olyan kevés és annyira kellemes enyhe illata van, hogy sajnálnám ha nem lenne, mert nekem így kifejezetten tetszik. 

Az állaga tökéletes, könnyen felvihető a hajra, egyáltalán nem nehezíti el és nem zsírosít. Én a hajvégeimre szoktam plusz két pumpálásnyit felvinni  (hajmosás után össz 4 pumpálásnyit), de ilyen felhasználással is remélem elég sokáig ki fog tartani, úgyhogy az árát nézve szerintem megéri, pláne hogy a legtöbb hajápoló készítmény ára irreálisan magas. Ennek szerintem nem, főleg ha az összetevőket és hatását nézem.
Pláne, hogy kedvezmény is van rá folyamatosan, így még barátibb áron is hozzá juthatunk. 

Mióta használom a hajam pihe puha, a hajvégeim egyáltalán nem szálkásodnak, nem szárazak. Pedig ezzel a problémával elég régóta küzdöttem, de szerencsére ennek a szérumnak köszönhetően ez is megszűnt.



 

Egy szónak is száz a vége, én biztos hogy újra fogom vásárolni, ha elfogy. 







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt