Őszi Glamour napi kívánságlista

Sziasztok! 

Én már nagyon készülök az októberi Glamour napokra, de nem szeretnék vagyonokat költeni, csak kinéztem egy-két szépséget újdonságot, és mindenképpen szeretnék rájuk lecsapni az akciók alkalmával. 

Remélem sikerrel fogok járni, mert sokszor kerültem olyan helyzetbe, hogy mire az adott üzletbe értem, már le voltak rabolva a polcok, vagy egy-egy terméket egyáltalán nem tudtam megszerezni és járhattam üzletről üzletre mire vagy sikerült, vagy nem. 

Most, hogy nem olyan nagy a listám, így remélem szerencsével járok :) 








Az első amire nagyon izgatottan várok azok  a Milani Cosmetics szépségei. Amiket most 20%-os kedvezménnyel lehet megvásárolni a Milani webshopjában.

Itt biztos, hogy el fogok költeni egy kis pénzt, mert már régóta szemezek pár gyönyörűséggel. :) 

Ilyen a szemhéjalapozó,



a gyönyörűséges arcpirosító,


 



egy szépséges rúzs, ami nagy valószínűséggel egy szép nude szín lesz,





......és ez a gyönyörű lakk. 



A másik amire kíváncsi vagyok, az a Max Factor újdonsága a Velvet Volume szempillafesték. 
De még őt meg kell néznem közelebbről is, mert eléggé bizonytalan vagyok még abban, hogy tényleg kell e nekem vagy sem. :) Dm-ben 50%-os kedvezményt lehet egy Max Factor dekorkozmetikumra igénybe venni. 









Ami viszont 100% az a Maybelline Lash Sendsational szempillaspirál, mert ez az örök kedvenc. Eddig még semmi sem tudta überelni, úgyhogy tuti jön velem.
Itt is a Dm 50%-os akciójával lehet élni, úgyhogy most nagyon jó áron fogom megvenni a kedvencemet. :)







Amiről viszont már sok jó véleményt olvastam többek között a Krémmánia oldalon, az a Dm Drogéria saját márkás terméke a s-he stylezone szemhéjalapozója, és mivel 50%-os s-he kupon van, így ennyiért (1000,-ft a teljes ár)  biztos, hogy fogok tenni vele egy próbát. 












Na és ő az a Nina Ricci legújabb limitált kiadása, amire nagyon nagy vágyásom van és szeretném ha bekerülne a gyűjteménybe, de csak remélni tudom, hogy mire jönnek a Glamour apok még kapható lesz, vagy a Douglasban vagy a Marionnaudban, mert mindegy melyikben de tuti megveszem 20%-os kedvezménnyel :) 








Amit még sosem próbáltam, de nagyon kíváncsi vagyok, az az Eucerin 3in1 Micellás arctisztítója. Erre most 20%-os kupon van (Gyógyszertárakban), de szerintem érdemes lesz tenni egy próbát.










Erről az IsaDora alapozóról írtam a Douglas doboz kapcsán, úgyhogy most már eldöntetett, hogy biztos, veszek egy teljes kiszerelést 20 %-os Douglas kedvezménnyel belőle, mert nagyon megtetszett az összkép amit használata után a tükörben látok. :) 








....és egy kis háztartás, mert hogy ezekre is mindig szükség van. 

A Somat mosogatógép öblítőt szoktam használni, amivel teljesen elégedett vagyok, és így hogy a Dm-ben most féláron meg tudom venni, biztos, hogy betárazok belőle. :) 





A másik ami most nagyon jó áron lesz, azok a Perwoll mosószerek. Én a fehér ruhákhoz valót szeretem nagyon. Egyrészt szépen mos, másrészt nagyon fini illata van. Itt is 50% a kedvezmény a Dm Drogériákban.







Ami még biztos, hogy a Müller 20%-os végösszegi kuponját is fel fogom használni, mert sok minden van amit amúgy is ott szoktam megvásárolni, tisztítószertől kezdve a kis Mogyikánk (hörike) forgácsáig. :) 
Úgyhogy itt biztos lesz most kiadás rendesen, de tényleg csak a legfontosabbakra. :) 







Természetesen van még a tarsolyban H&M , F&F és egyéb kupon, de egyenlőre ott nincs kívánságlistám, úgyhogy ha meglátok valamit, amire valóban nagy szükség lenne (márpedig lenne, mert alig van téli cucca Krisztikémnek és nekem sem) akkor biztos megvesszük. Vagy nem biztos, de megnézzük az biztos :-) 








Összességében vágyásom most ezek vannak, de majd kiderül, hogy miket sikerül ezek közül beszereznem minden gond nélkül. :) 



Megjegyzések

  1. Anikó!

    Szép kis lista :D
    A Maybelline Lash Sendsational szempillaspirálra meg a Nina parfümre én is nagyon vágyom :)
    Kíváncsian várom majd a beszámolót az újdonságokról!

    Jó éjt!
    Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildi ! A parfümöt Neked is beterveztem, ha kéred :) ;)

      Jó éjszakát ! :)

      Törlés
  2. Megvetted az újságot? Tényleg van benne F&F, H&M, Müller végösszeg kupon? Mert a glamour oldala szerint most egyik sincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy megvettem :) A legelső fotón ott vannak a kuponok és igen van benne F&F, H&M és Müller 20% végösszegi kupon is :)
      Nem értem a Glamour oldalon miért nem ez az info van fenn.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt