Yves Rocher So Elixir Bois Sensuel L'Eau de Parfum



Sziasztok! 

Múlt héten részt vettem az Yves Rocher VIP blogger partiján, ahol közelebbről megismerhettem a termékeket. Többek között az új So Elixir Bois Sensuel  parfümöt is. 

A találkozóról is fogok írni a napokban egy bejegyzést mindenképp :) 








De most az illatról........

"Lágy, balzsamos és fás aromák érzéki összefonódása. Egy illat,mely megmutatja és kifejezi a Pacsuli esszencia és a Vanília kivonat közti tökéletes, harmonikus kapcsolatot. A hozzáadott Írisz esszencia eleganciája pedig páratlan kifinomultságot kölcsönöz az illatnak" -
Marie Salamagne és Olivier Cresp, francia illatkreátorok 







Mivel ősszel és télen kifejezetten szeretem az édesebb illatokat viselni, így ő nagyon aktuális  lesz most a mindennapjaimban :)

Igazán finom nőies illat és mikor megszagoltam azonnal bevillant az agyamba, hogy én ezt már éreztem valahol. 

Nagyon hasonlít egy általam kedvelt illatra, amit így a hűvösebb időben rendszeresen használok, így még pluszban belopta magát a szívembe. 

Édes, de nem tolakodó, nem tömény cukor szirupos illat. 
Ahogy a vanília édeskés illata keveredik a virágok fenséges illatával, és ahogy ezek egymás után bontakoznak ki, egy igazán harmonikus elegyet alkotnak.  Így leszáradáskor egy légies egyáltalán nem nehéz, hanem inkább könnyed, elegáns, igazán nőies illat lesz belőle. 

Abszolút az én korosztályomhoz érzem legközelebb ezt az illatot, ettől függetlenül a fiatalabbak is szerintem bátran tehetnek vele egy próbát, viszont a tízen és húszon éveseknek kicsit sok lehet. 
Bár ettől függetlenül biztos van olyan húszon éves is akihez közel állhat ez az illatvilág, de én úgy gondolom, hogy inkább a 40-es és afeletti korosztályt fogja rabul ejteni ez a kreáció.

Az üvege is nagyon tetszetős, egyrészt a színe, ahogy a fényben a  ősz barna és narancs minden féle árnyalatát megmutatja, és a formája, hogy abszolút kézre áll, így biztos nem kell kínlódnunk a kifújással, hogy pont oda menjen a pumpálásnyi illat ahova szánjuk. :) 

Ha hiszeitek, ha nem van egy-két olyan parfümöm aminek nagyon nem áll kézre az üvege és egy rémálom a megfelelő helyre való fújása :) 

De jelen esetben szerencsére szó sincs ilyenről. :) 

Tartóssága rajtam szinte egész nap jó, bár ez függhet attól is, hogy én csak és kizárólag hajra fújom, de a bőrpróba után is megállapítottam, hogy jó pár órát simán kitart.






A parfümöt megvásárolhatjátok az Yves Rocher Márkaboltjaiban vagy megrendelhetitek a Webáruházban






Ti találkoztatok már ezzel az új illattal az üzletekben? Esetleg próbáltátok is vagy már tartósan használatba is vettétek ?  

 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés