Júliusi kedvencek - 2015.

Sziasztok! 

A nyaralás miatt (ami nem mellesleg nagyon jó volt :)  ) sajnos csak most tudom Veletek megosztani a júliusi kedvenceimet de remélem így is szerethető lesz a mostani bejegyzésem :) 

Ráadásul nagyon boldog vagyok, mert lassan elérjük a Facebookon a 300 kedvelést, így gondoltam megünnepelhetnénk ezt a szép kerek számot egy kis nyereményjátékkal. De az majd a következő bejegyzésben lesz aktuális. 

Most még jöjjenek a kedvencek. :) 













Emanuel Ungaro Diva Rose



Fej jegyek: licsi, zöld tónusok, bergamott

Szív jegyek: orgona, rózsa, frézia

Alap: jegyek: fa, borostyán, pézsma



"Az első Emanuel Ungaro parfüm a Diva volt, mely 1983 - ban került bemutatásra. Ezt követően a rajongók több parfümnek is örülhettek, ilyenek voltak a Senso, Ungaro és az Emanuel Ungaro for Men. 1996 - os év meghozta a Salvatore Ferragamo - val való összekapcsolódást, és a Bvlgari céggel együttműködve újabb parfümök jelentek meg. Az Emanuel Ungaro parfümök a frissességüknek köszönhetően közkedveltek. A legújabb Emanuel Ungaro parfümök 2008 - ban jelentek meg az Avon cég közreműködésével. Reese Witherspoon segítette a reklámozásukat."


Nagyon finom rózsa kis orgonával karöltve csodálatos tavaszi nyári illat. Nem utolsó sorban az üvege valami gyönyörűséges.








AVON Little Black Dress Eau Fraiche




"Az Avon kis fekete rucija tavaszi frissességbe öltöztetve: könnyed csobbanás a zamatos citrom és grapefruit, illatozó bazsarózsa és sejtelmes pézsma keverékéből.
Friss-orientális illatkategória"


Az alap Little Black Dress parfümöt is kedvelem, de ezt annyira sikerült nyári illatként eltalálni az AVON-nak, hogy elképesztő. :) 

Mennyei friss, de nem az a tipikus citrusos illat. Könnyed, légies, mégis picit édeskés. Jól sikerült kompozíció az már biztos. :) 









Like a Doll Cheeks & Hair (001 Fitness Apricot)








Korábbi PUPA Milano bejegyzésemben is írtam erről a csodaszép pirosítóról, és pont a szépsége és a tartóssága miatt lett az egyik nagy kedvencem :) 

http://szepsegnegyvenfelett.blogspot.hu/2015/07/pupa-milano-szepsegei.html 



Arcra és hajra egyaránt használható csodás gyöngyházfényű pirosító.


Megmondom őszintén én eddig csak arcra próbáltam (nem is fogom máshova), de abszolút elégedett vagyok vele. Nemcsak hogy csodaszép árnyalat, de nagyon finoman pigmentált, ami annyit jelent, hogy nem lehet vele egy két ecsetvonással durva mű baba arcot csinálni. :)
A barackos árnyalat pedig nagyon szépséges és természetes.










Alverde Schneewittchen CC Cream









"Az egyenletes bőrfelszínért. CC-hatás: hidratáló hatású hialuronsavval. A színpigmentek egyenletes tónust kölcsönöznek a bőrnek."



Sajnos már nem kapható, mert már tudhatjuk, hogy minden ami jó azt megszűntetik :( Hát ez van ! 
Addig használom míg el nem fogy, mert nagyon szerethető kis cucc. Ugyan CC krém, de muszáj vagyok alá kenni hidratálót, mert anélkül nem oszlik szépen. Így viszont tökéletes lesz az eredmény. Ami miatt még megszerettem, hogy kevésbé fed mint egy alapozó, viszont jobban mint más CC krém, ezért nekem nyáron abszolút ideális. 
Még az apróbb bőrhibákat is szépen elfedi.










Smoothing Foundation Primer (03)

Elsimító primer arcra az egységes bőrért







Már erről a termékről is írtam a korábbi PUPA Milano bejegyzésben, de természetesen ide is leírom a véleményem.


http://szepsegnegyvenfelett.blogspot.hu/2015/07/pupa-milano-szepsegei.html

Kellemes, jó állagú primer. Szépen siklik a bőrön, ezáltal nem csomósodik és nem is válik kukacossá. Ráadásul elég egy pöttyintésnyi az egész arcra, tehát baromi gazdaságos is. 
Bevallom őszintén több primert is vásároltam már, de eddig egyik sem jött be. Ez az első ami nagyon tetszik és kifejezetten szeretem is használni. :)
Szépen egységesíti a bőrt, az én érett bőrömre tökéletes, ráadásul egész nap szép és tartós tőle a sminkem. 











Garnier Essentials Sensitive Nyugtató szemfestéklemosó









"Növényi kivonattal és nyugtató B5 pro-vitaminnal gazdagított szemfestéklemosó
Alkohol-, illatanyag-, és színezék-mentes formulája kíválóan távolítja el a sminket az érzékeny szemkörnyékről és frissíti azt."



Sajnos csak 100 ml-s kiszerelésben kapható és nem is olcsó termék, de ennek ellenére nagy kedvenc lett, mert minden féle szemgyűrögetés nélkül egy-két mozdulattal szuper könnyen és maradéktalanul eltávolítja a szemfestéket. 
Drága ide vagy oda, állandó lakója lett a fürdőszobának :) 









Bioaktív csigagél szemkörnyékápoló szérum









Szintén írtam már erről a jó kis szemkörnyékápolóról Nektek korábban, de azóta is nagy kedvenc, így került be ő is a repertoárba. :) 




Esti és reggeli arcápolási rutinom része lett. Ez is egy szintén nagyon könnyű, folyékony állagú illatmentes készítmény.

Itt is mint a szérumnál az azonnali látványos hatás sem marad el. Szépen kisimítja a szem környékét. Még azt is megkockáztatom kijelenteni, hogy a nagyobb ráncokat is finomítja, ami szerintem igazán nagy szó, mert eddig ilyennel még nem találkoztam. Vagy igen?! Hmmm...nem emlékszem. :)










Ebelin Speciális 2 az 1-ben satírozó és ferde fejű ecset







Mióta megjelentek a Dm saját márkás ecsetei többet is kipróbáltam és a sok közül ez az amit nagyon megkedveltem. Mondhatom azt is, hogy fenomenális. :) 

A szemhéjpúder felvitelére és satírozásra is tökéletes, a másik végén lévő rövid lapos ecset szemkontúr készítésére kiváló. Bár ez utóbbit ritkábban használom, annál jobban napi szinten a satírozó ecsetet.  

Kb. két hónapja van használatban és még csak egy szál szőr sem hullott ki belőle tisztítás közben sem. 








Örülök, hogy ismét sikerült sok szépséget megmutatnom Nektek, és remélem hasznosra sikeredett ez a kis szösszenet. :) 



Nektek mostanában lett kedvenc terméketek ? Esetleg ezek közül használtátok, próbáltátok már valamelyiket? 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt