Arcápolási rutin - ahogy én csinálom






Sziasztok! 

Sokat gondolkoztam, hogy van e létjogosultsága egy mindennapi arcápolási rutin bejegyzésnek, hiszen ahány bőr annyi féle. 
De mégis arra az álláspontra jutottam, hogy szerintem így 40 felett igen csak fontos (sokkal fontosabb mint fiatal korunkban) dolog és igen csak része a mindennapi életünknek. 

Persze mint írtam ahány bőr annyi féle, de úgy gondolom, sokunknak változott az évek múltával és lehet még azt gondoljuk fiatalságunk száraz, vagy épp zsíros bőre épp ugyan olyan maradt, közben pedig nagyon tévedünk :) 

Ezt abból is gondolom, hogy én nem is oly rég még abban a  hitben éltem, hogy pont olyan száraz és vízhiányos a bőröm mint rég. De rá kellett döbbennem, egész pontosan rádöbbentettek, hogy már bizony nem olyan.



Bőrápoló rutin ahogy én csinálom:

Este:

1. Arctisztítás :
 
Ez lehet Bioderma micellás víz (száraz érzékeny bőrre való, gyógyszertárban megvehető) vagy Alverde Beauty & Fruity 3in1 arctisztító hab (DM-ben beszerzehető) én este ezt használom
Sminket mindkettő szépen leszedi. Ez akkor lényeges, ha használsz bármiféle festéket.











2. Ápolás:
 
Éjszakára érdemes picit nehezebb krémet használni. Ez nem azt jelenti, hogy tocsogjon a zsírtól, de legyen tápláló.

Erre ajánlom a Schüssler Age Protection krémet (nappalinak írják, de én simán éjszakára használom, nekem szépen helyre állítja a bőröm) vagy Vichy Liftactive nuit krém is nagyon jó választás (gyógyszertár), de ha ezek mégsem, akkor még a L'oreal Revitalift Laser Renew éjszakai krémet is nagyon jó. (Drogériákban)
















3. Szemkörnyékre:
 
Ide is mindenképpen valami táplálót.
Én rendszeresen az Organique Eternal Gold krémjét használom (Kedvenc Krémem webáruházból) , de ami még nekem bevált az szintén a Loreal Nutri-Gold szemkörnyékápoló, és a legújabb amit nagyon szeretek az a Dr. Organic Csigagél szemkörnyék ápoló széruma.












Reggel:

1. Arctisztítás:
Reggeli tisztításra teljesen megfelel az amit éjszakára javasoltam.



2. Arcápolás:
 
Ide már egy kicsit könnyedebb (persze évszaktól függő) krém, vagy szérum ajánlott.
A Vichy Liftactive krémjének van nappali változata is, vagy a L'oreal Laser Renewnak is. De akár gy picit sűrűbb szérumot is lehet használni és akkor nem zsírosodik el a bőröd.
Ami ebből a legtutibb a Vichy szérum 10 Liftactiv, ezt nyugodt szívvel ajánlom. :)












3. Szemkörnyékre: 
 
Mehet az amit éjszakára is



Heti egyszer szoktam az esti tisztítás után radírozni a képernyőmet (Himalaya Herbals barackmagos bőrradírral).
Habár a legújabb szerelem a Dm saját márkás Ebelin Peeling hatású masszázskorong, amire ráteszek egy kis Alverde Beauty & Fruity 3in1 arctisztító habot és ezzel szépen körkörösen megtisztítom az arcom. Csodát tesz a bőrrel.  












 
Utána mehet az ápolás.
 

Pakolásokat max csak akkor ajánlom,  ha bírod idegekkel, hogy kenegetni és várni kell a leszedésig (nekem ehhez nincs türelmem), ezt is heti egyszer max. De nem muszáj.
Ha használsz akkor semmi esetre sem hámlasztóst, mert tönkre teszi a bőröd (ha száraz a bőröd).

Ha nem használsz sminket, akkor ezekkel szépen kordában tarthatod a bőröd és biztos, hogy be fog állni a javulás is.

Ha használsz sminket, akkor is javulni fog, csak akkor meg kell nézni, hogy milyen smink termékeket ajánlanék, mert ugye az sem mindegy mi már mit kenünk magunkra. :)



....és amit még ezerszer elmondok és kötelezőnek tartom a napi min. 2 liter tiszta víz + a többi folyadék (leves, gyümilé ha iszol, stb.) Cola nem!

Ha már ezt az ivászatot elkezded, pár nap után látni fogod a változást. :) 





  


Anikó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt