Októberi kedvencek

Sziasztok ! 

Szeretném Nektek bemutatni az Októberi kedvenceimet. Köztük egy-két számomra különleges finomságot.






1. L'oréal Glam Bronz duo bronzosító púder 101-es (világos bőrre) árnyalat

Szuper jó bronzosító. Talán eddig ez a legjobb amit használtam, mert nem feltűnő, nem virít a fejemen, hogy hahó bronzosító vagyok. :) Hanem szép enyhe színének köszönhetően beleolvad a bőrömbe, épp annyira, hogy kiemelje azokat a részeket amire szükség van.

Bármelyik drogériában beszerezhető (DM, Rossmann, Müller)


2. Schwartzkopf Professional BC Oil Miracle Rose haj és fejbőrápoló sampon 

Ez a finomság az októberi Pixiboxban volt mini kiszerelésben, de nagyon megszerettem. :) 

Kellemes rózsa illatú (nem tolakodó) érdekes géles állagú sampon ami nem csak a hajunkat, de a fejbőrünket is táplálja. 

Na ő most az egyik kedvenc, mert nagyon szépen ápolja a hajamat. Mosás után puha. könnyen fésülhető lesz.

Épp ezért tervbe vettem, hogy beszerezem a nagy kiszerelést is. :) 




3. Schwartzkopf Professional BC Oil Miracle Rose Oil hajolaj



A kellemes illatú rózsaolaj táplálja, selymessé és fényessé teszi a hajamat a hajvégeimmel csodákat tesz. 

Hajtőnél és az egész hajra nem merem használni, mert félek elnehezítené, épp ezért csak a hajvégeimen próbáltam.
  
Szerintem belőle is beszerzem a nagy kiszerelést.


Mindkét termék Schwartzkopf Professional  Szalonokban beszerezhető.



4. Dove pisztáciás testápoló olaj

Nagyon könnyen beszívódik, egyáltalán nem hagy zsíros érzetet, az illata csodás és nem utolsó sorban remekül hidratál. 

Nagyon megszerettem, de nem valószínű, hogy újra fogom venni, mert sokallom az árát.



Bármelyik drogériában beszerezhető (DM, Rossmann, Müller)




5.  Zuii Organic Bio folyékony alapozó

"A Zuii Organic növényi alapozói természetes hatást nyújtva biztosítják az egyenletes fedést, anélkül hogy a smink a pórusokat eltömítené, így meghagyva a bőr természetes ragyogását. Az ellenőrzött ökológiai termesztésből származó rózsák szirmaiból nyert C-vitamin segít hidratálni a vízhiányos bőrt és védelmet nyújt a bőr idő előtti öregedése ellen."

Hű hát ez a kis finomság nagyon levett a lábamról. 
Nem csak a természetes összetevői, hanem az állaga is és hogy simul az arcomra, hozzá idomul a bőrtónusomhoz. Kinézetre és érzetre is olyan mintha semmit sem viselnék. az arcomon.  Ez egy csúcskategóriás termék :) 




A Zuii Organic webáruházban megrendelhető.




6.  Paula's Choice RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum (minden bőrtípusra)

"A RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum anti-aging összetevőkkel telepakolt formula, ami segíti a bőr egészséges és fiatalos működését. A stabilizált C vitamint egyéb hatásos antioxidánsok és sejt kommunikáló összetevők egészítik ki, amik erősítik a bőr természetes védőrétegét, megújulási képességét." 


"Hatásos öregedő bőr, ráncok, pigmentfoltok és nagyon érzékeny bőr esetén. Antioxidánsok és egyéb hatóanyagok segítik a bőr egészséges és fiatalos működését. Stabilizált C vitamin egységesíti a bőrt, serkenti a kollagén termelést. A bőrt selymesen puhává teszi. 100% illat- és színezékmentes. Állatokon nem tesztelt."



Meglepően sokáig kitartott ez az 5 ml-s delux minta kiszerelés, mert csak pár cseppet kellet használni belőle alkalmanként. 

Azt szerettem meg benne nagyon, hogy konkrétan imádta a bőröm. Itta mint a vizet :) 

Én csak este használtam tisztítás után és nagyon finom bársonyossá, simává tette az arcom. Valóban nagyon jó ránctalanító hatása van és csodásan feltölti a bőrt. Olyan selymes lett tőle mint  a babapopsi :)

Szerencsére minden bőrtípuson jól működik, de kivált képp a normál-száraz és enyhén kombinált bőrre tökéletes. 

Erősen gondolkozom, hogy megveszem a teljes kiszerelést. 


A Paula's Choice internetes áruházban megvásárolható.




Ezek lettek most a kedvenceim, amiket nagyon megszerettem és a legtöbbet közülük biztos, hogy meg fogom venni és a jövőben is használni. 
Nektek van olyan kedvencetek amik mellett már régóta kitartotok? Olyanok amik nagyon beváltak? 

Megjegyzések

  1. Szia!

    Ez a Dove termék nekem is megvan (DMBOX által) és nekem is tetszik, de tényleg magas az ára és azért gyorsan fogy ha valaki heti több nap ezt keni a bőrére. Ha kb. 1500-ért beszerezhető lenne, megvenném, de többet nem ér. Akinek nagyon száraz a bőre annak kevés is lehet, nekem bejött.
    Amit már többször újra megvettem az a DM Das gesunde Plus hajvitaminja, minden évben megveszem, de nem szedem persze 12 hónapig, csak pár hónapig időnként. Olcsó és hatékony.
    A Rimmel körömerősítő lakkját (az original verziót) is újra megvettem, próbáltam olcsóbbat és drágábbat is (pl. Sally Hansen márkából) de ez a legjobb, az ára is rendben van. Nem törnek lemezesen a körmeim, de nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, néha kell egy kúra ezzel.
    Nekem a Tony&Guy Ragyogó fény széruma jött be (finom illata van, ami nem jellemző a márka minden termékére), olyan, mint egy hajolaj, kevés kell belőle, fényesít és ápolja a hajvégeimet is. Nekem is van 5ml abból amit Te most kedvelsz, de még a dobozban pihen, nekem nem jött be a doboz tartalma és csak a szekrényben pihen.

    Üdv.:

    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !
      Szerintem is túl van árazva ez a Dove olaj, de mivel én is a DMBOX-al jutottam hozzá, így jó volt. :)
      A hajvitamint még nem próbáltam, viszont Anyu igen. DE jól hangzik, lehet ki fogom próbálni :)
      Körömerősítőre szerencsére nincs szükségem, mert erősek a körmeim.
      A Tony&Guy szérumot is tervbe vettem, hogy kipróbálom, csak ki kéne fogni valami jó akciót. :)
      Szerintem érdemes lenne kipróbálnod a rózsás olajat, mert nagyon jó és legalább megtudod Neked jó e vagy sem.

      Köszönöm szépen, hogy megosztottad Velem, Velünk a Te személyes kedvenceidet. Ki fogok próbálni belőle egyet-kettőt :)

      Törlés
    2. Szia!

      Ez a szérum féláron volt a DM-ben (kiárusítás), mikor én vettem egykor, a Müllerben még kapható, talán kuponnal (Glamour-Joy, vagy a néha szombati -15% kuponnal megveheted olcsóbban). 30ml, de sokáig elég, pedig nekem hosszú a hajam.
      A rózsás olajat is kipróbálom majd, muszáj lesz, mert egy 5ml-s mintát ajándéknak tálalni nem lenne az igazi.
      A DMBOX is tartalmazott egy hajolajat, még az első doboz, az is várat magára, meg a legutóbbiban lévő hajbbkrém is. :-)

      Törlés
    3. Olyan "néha szombati -15%" pont jövő héten lesz a Müllerben. ;)

      Törlés
    4. Oh Te tudsz valamit, köszi! Lehet keresek majd karácsonyi ajándékokat ha járok arra.
      Engem még a Macadamia Natural Oil érdekel, most egész jó áron megvehetném netről rendelve, de jelenleg sok olajam van itthon.

      Törlés
    5. Minden képpen körbe nézek majd szérum ügyben :) Köszi :)
      Tényleg.....a hajkrémet még én sem próbáltam.

      Igen, jövő hét szombaton 15-én lesz -15% Müller szombat :) Már írom a listát :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés