Beauty Partner szépségápolási termékei

Sziasztok! 

Múlt héten olyan nagy szerencse ért, hogy a Beauty Partner facebook nyereményjátékán páros belépőt nyertem a Beauty Trend Show Kiállításra, ami most november 8-9-én kerül megrendezésre, idén a nagyközönség részére is. Eddig sajnos (nekem sajnos, vagy szerencsére :) ) csak szakembereknek lehetett részt venni ezen.

De idén a Beauty Partner jóvoltából én is elmehetek. :)


Ennek apropóján, hogy elmentem személyesen a jegyekért, kaptam egy kis betekintést a cég munkájába és csodásabbnál csodásabb termékeikbe. 

Egy nagyon kedves Hölggyel Alföldi Veronikával leveleztem és Ő is fogadott minket (mert Kriszti kislányom és Anyukám is eljöttek velem) nagy mosollyal (csodálatos és szép fiatal lány) és tengernyi kedvességgel.
Megkínált minket minden földi jóval, közben beszélgettünk a termékeikről. :)





Megillatolhattam, megfoghattam, kipróbálhattam őket, de időközben segítségemre sietett Grabarics Ditta, aki szintén egy tündér volt és olyan szép (egy igazi természetes szépség), hogy csak ámultam, és emlékszem a csodaszép piros szalagra a hajában egy cuki masnival. Annyira helyes volt és segítőkész, hogy ez nekem nagyon jól esett. 

Ritka a mai világban, hogy ilyen emberek is vannak. Legalább is én kevéssel találkozom sajnos. De annak örülök, hogy még vannak. :) 





Na szóval Ditta mesélt a termékekről, hatásukról, tesztelésükről, így nagyon sok mindent megtudtam amit eddig nem és ez úgy érzem nagy hasznomra is vált.
Beszélgettünk a professzionális és lakossági és spa  termékekről, amik szuper hatásáról és szép összetevőiről eddig nem is tudtam. 







Természetesen nem tértem haza üres kézzel :) Egyrészt mert kaptam rengetek termék mintát amiket szépen apránként ki is fogok próbálni,




.....másrészt persze mivel nem bírtam ellenállni a sok finomságnak, így vásároltam is. :) 



Az első isteni illatú termék a FARMONA Tutti Frutti Sárga & Görögdinnye testápoló mousse (275 ml - 1.650,-ft)

"Csodálatosan lágy testápoló mousse, különleges ápoló tulajdonságokkal, a friss sárga- és az érett görögdinnye kellemes illatával. A görögdinnye egy hihetetlenül lédús és frissítő gyümölcs, melyet a távoli India és a misztikus Kína is ismer immár több évszázada. Tökéletes harmóniát alkot a sárgadinnye édes aromájával, így alkotva meg a harmónia ellenállhatatlan illatát. Ez a bódító elegy boldogsággal tölt fel, miközben gondolataidat színes álomutazásra csábítja. Afrikai shea vaj tartalmának köszönhetően mélyen hidratálja és táplálja a bőrt, miközben a gyömbérnek köszönhetően feszesebbé, simábbá és bársonyosabbá is teszi. Hosszantartó, stimulálóan kellemes illatot biztosít. "

Nagyon jól táplál, könnyű állagú, finom dinnye illatú krém. 



 A második egy mennyei illatú FARMONA Sweet Secret Almáspite testápoló vaj (225 ml - 1.890,-ft) 

"Egyedülálló kellemesen bársonyos testápoló, testet és lelket is kényeztető étvágygerjesztő illattal. Alma kivonattal, fahéj olajjal, shea vajjal és tejproteinnel táplálja a bőrt, miközben hosszú időre ellenállhatatlanul vonzó, édes desszert illatfelhőbe burkolja a testet. Az almáspités testápoló vaj a selymesen ápolt, puha bőr érzését biztosítja, miközben hamar elfeledteti a száraz bőr okozta kellemetlen érzést. Hamisítatlan illata a kulcs az egész napon át tartó vidám hangulatnak. "

Rendkívül sűrű, de egyáltalán nem zsíros állagú nagyon jó tápláló krém, isteni almás pite illattal. Na ez a krém olyan aminek nagyon ellen kell állni, ki ne nyalogassam a tégelyből. :D 

 


Kaptam még egy kis kiszerelésű FARMONA Sweet Secret Kókusz & Banán kézkrémet (teljes kiszerelés 100 ml - 750,-ft) 

.....és egy finom szappant, de ezeket a Lánykám kb. 1 mp. alatt magáévá tett így esélyem sem volt lefotózni őket. A kézkrémet kipróbáltam és nagyon jól táplálja  a kéz durva bőrét anélkül, hogy zsíros érzetet hagyna maga után. Valóban selymes és puha lesz tőle az ember keze. Nem utolsó sorban csoda finom illatú :)

 


Plusz még vásároltam egy FARMONA Radical sárga hajkondicionáló sprayt száraz és nehezen kezelhető hajra (200 ml - 1250,-ft.) 

"Rendkívül hatékony készítmény, amely koncentrált, kétfázisú formulájának köszönhetően hatékonyan ápolja a száraz és nehezen kezelhető hajat. Speciálisan válogatott aktív hatóanyagok magas koncentrációját tartalmazza – természetes búza csíra kivonat, mezei zsurló, aloe vera, keratin és inulin – amely, azonnal helyreállítja a haj állapotát és megjelenését, intenzíven hidratál és regenerál, valamint megóvja a hajszálakat és a hajvégeket a töredezéstől. Életerőt, puhaságot és fényt kölcsönöz"


Valóban nagyon jót tesz a hajammal, bár én csak a hajvégeimre használom, nehogy elnehezítse. De tényleg szuperül teszi amit ígér. :) 




Szeretném még egyszer megköszönni Veronikának és Dittának a sok kedvességet amit kaptunk és a segítséget amit kaptam a termékekkel kapcsolatban.

....és nagyon, nagyon köszönöm a Beauty Partnernek a jegyeket és azt, hogy lehetőséget adtak, hogy kijuthassak a Beauty Fórum Kiállításra. :)

 

A teljes termékpalettát megtaláljátok Kedvenc Krémem Webáruház oldalán. 

Többek között a fenti termékeket is, most 30%-os kedvezménnyel vásárolhatjátok meg. :)

Amit szerintem érdemes böngészni, nézegetni, mert már felkerültek a karácsonyi ajándékcsomagok is. :)

 

Remélem tetszett Nektek a bejegyzésem és tetszenek ezek a finomságok is amiket most sikerült bemutatnom ! :)  

 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés