Szedres finomságok

Sziasztok ! 

Kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel, de remélem sikerül behoznom a lemaradásokat. :) 

Egy kis könnyedet hoztam most Nektek az Yves Rocher finomságaiból. 

Múlt héten nyaralni voltunk a Balatonon és mint minden nap esténként a fák árnyékában megnéztem a facebook bejegyzéseket, posztokat. 



Egyik este örömmel olvastam, hogy én lettem az Europeum Bevásárlóközpont Indiános játékának egyik nyertese, amin egy Yves Rocher ajándékcsomagot nyertem. 

Nagyon boldog lettem mikor olvastam ezeket a sorokat :) 


Szeretném bemutatni Nektek ezeket a termékeket, mert nekem nagyon tetszenek. 


Hab és tusfürdő - Vadszeder (50 ml) 

A vadszedres hab- és tusfürdő könnyed habbá alakul át. Az igazi, intenzív és finom illatelemekkel teli, ínyenc élvezet pillanata, ami a jó közérzet remek burkát kínálja Önnek.

A vadszeder, a bio-hamamelisz víz, a növényi glicerin és egy növényi eredetű lemosó alap minden természetes jótéteményével elhalmozza Önt.

A bőrre nézve pH-semleges, és biológiailag lebomló összetételű.

Előnye: nagyon gyengéd összetétele nem szárítja ki a bőrét.

 

Ezt a Kislánykámnak adtam, mert tudom mennyire szereti az ilyen cuki mini kiszerelésű illatos finomságokat. Természetesen már használatba vette. 

 

Tusfürdő radírozó gyümölcsmagokkal - Vadszeder (200 ml)

A vadszeder intenzív illata elbűvöli érzékeit, az őrölt sárgabarackmag és kókuszdió pedig gyengéden radírozza bőrét. 100%-ig természetes gyümölcsmagvakban gazdag, kellemes textúra mindennapi használatra. Lágyan simítja és puhává varázsolja bőrét. Vanília illata lágyan körülöleli Önt. Hagyja magát elcsábítani a gyümölcsös, ínycsiklandó tusfürdő által!

 

Nagyon finoman és kellemesen radíroz, és nagyon jól tisztít. Az illata mennyei. :) 

 

Testápoló - Vadszeder (400 ml)

Tökéletesen hidratáló, bársonyos testápoló minden nap az igazi élvezet és az ínyenc kikapcsolódás pillanatait kínálja. Az egyszerre folyékony és lágy, könnyed állag révén gyorsan beszívódik, és a bőrt egészen bársonyossá, kellemesen illatossá teszi.

Bőrgyógyászati ellenőrzés mellett tesztelve.

Előnye: nem zsíros állaga lehetővé teszi, hogy felvitele után azonnal felöltözzön. 

 

Egy szeder joghurt illatú és állagú kis fincsiség. Lágy, könnyű és gyorsan beszívódik. Ráadásul nagyon jól hidratál. Hamar jóban lettünk :)  

 

Szappan - Vadszeder (50 g)

Szappan növényi összetevőkkel.

Ez a kis aranyos is a lányomnál végezte természetesen. 

 

Remélem tetszett ez a kis bejegyzés az ajándék finomságokról. :) 

Ti használtok gyümölcsös termékeket, esetleg Yves Rocher termékeket? Vannak kedvenceitek? 


 

Megjegyzések

  1. Gratulálok, szerencsés vagy :D Jó kis illatuk lehet, én eddig még nem kötöttem barátságot egyetlen YR termékkel sem, viszont a body shop-ból a málna illat tökéletes.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi ! :) Régebben már használtam YR termékeket és akkor is szerettem, de még ezeket a fincsiségeket csak most próbáltam. Mennyeiek !
      Ó és igen, az a Body Shop-os málnás termékek imádnivalók :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés