NAAVA - Arcápoló újdonságok a Holt-tenger vízéből



Sziasztok! 

Nemrég a NAAVA képviselője megkeresett, és kérdezte, hogy kipróbálnék e két újdonságot, amik a jövőben a Patikákban lesznek elérhetők.....ezen belül pedig egy bőrfeszesítő éjszakai krémet, és egy revitalizáló szemkörnyék ápolót. 

Igent mondtam.....egyrészt mert ha tényleg holt tenger vízéből készült akkor csak jó lehet, a kíváncsiság is hajtott, másrészt mindig keresem az újabb és újabb alternatívákat arra miként is tehetünk jót az érett bőrünkkel. 😊 

Ezekből a megfontolásokból döntöttem úgy, hogy teszek velük egy próbát, és osztom meg veletek a véleményem arról, hogy tényleg olyan jók e a készítmények mint ahogy én azt reméltem. 




Kezdjük az arcápolóval.....

Kellemes állagú éjszakai, nem sűrű, inkább könnyed, de tartalmas krém, enyhén zselészerű állaggal.
Először úgy éreztem, hogy szárítja a bőröm, de ahogy hozzá szokott a napi használathoz, egészen jól összebarátkoztak. 😊
Szépen simít, jól hidratál, és selymes, puha lesz tőle az arcom.

Az illata nekem kicsit sok. Úgy is mondhatnám, hogy kissé szúrós....engem kicsit a fertőtlenítőre emlékeztet. Az jó lenne ha illatmentessé tennék, akkor nagyon tudnám szeretni.  De ha félre teszem az illat összetevőt, akkor egy igazán kellemes, jó állagú, és nagyon jó hatású krém, csodás növényi összetevőkkel.  😊 






A szemkörnyék ápoló kellemes, zselés és egyben krémes állagú krém. 
Sajnálom és egyben meglepő volt számomra, hogy illatos, mert a szem környékére szerintem senki sem szeret olyan krémet tenni, amiben illatanyag van.

Az állaga jó, hatását tekintve jól hidratál, de különösebb ránctalanító hatását nem tapasztaltam. 
Ráncokkal nem csinál semmit (persze ettől a krémtől sem vártam, hogy úgy elbánjon a ráncokkal mint egy plasztikai sebész), de az aprókat finomítja. 

Ami a leginkább zavar benne, hogy tégelyes a kiszerelés......és nem csak ez, hanem akkor óriási 50 ml-s mint az arckrém. 
50 ml-t képtelenség elhasználni lejárat előtt(szívem megszakad, hogy hamarabb lejár mint el tudnám használni) másrészt csak a felirat alapján lehet megkülönböztetni a krémtől, tehát ha picit fáradtabbak vagyunk, simán mellé nyúlhatunk, és vagy ezt kenjük véletlenül az arcunkra, vagy az arckrémet a szemkörnyékre. 
Szóval ezen én mindenképp változtatnék, és a mennyiség is elég lenne a szokásos 15 ml (na jó legyen 30 ml), esetleg jól és higiénikusan adagolható pumpás kiszerelésben. 😊




Ha a néhány negatívumon változtatna a gyártó cég, akkor csodás termékeket kapnánk, nagyon pénztárcabarát áron. 
Úgyhogy csak reménykedni tudok, hogy meghallgatják, elolvassák a véleményem, és változtatnak azon amiken igazán kellene, mert ezeket a csodás összetevőjű krémeket mindenképp érdemes és ajánlott lenne használni. 😊



   

Megjegyzések

  1. Remélem elolvassa a cég a beszámolód, mert azok alapján amiket leírtál teljes mértékben egyetértek veled!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt