Ünnepi szépségek - Jane Iredale mineral makeup és Deja vu ékszer és órakollekció



Sziasztok! 

Nemrég egy igen érdekes bemutatón jártam amit Gabriella, a Mérnők tűsarkúban (adomatitkom) oldal szerkesztője szervezett, ami nagyon szép ünnepi környezetben zajlott, és ahol megismerkedhettem többed magammal két szépséges márkával, mint a Jane Iredale ásványi sminktermékek, és a Deja vu Hungary gyönyörű óra és ékszer kollekciók. 





Görbe Erika bőrápolásra szakosodott klinikai kozmetikus 12 évvel ezelőtt kezdett el a Jane Iredale mineral makeup termékekkel foglalkozni és azóta elkötelezett híve a márkának.





Örülök, hogy végre megismerhettem egy olyan márkát az ásványi sminkek világából, mert eddig ennyire jó minőséggel, és szép pigmentáltsággal nem próbáltam még. 





Rengeteg féle szemrevaló szépség van a termékpalettában, de amik engem elvarázsoltak azok a paletták. 😊





Szeretném ha megismernétek a másik márkát, ami ugyan nem smink, de szintén gyönyörűséges, az a  Deja vu Hungary által forgalmazott ékszerek és órák. 

Burian Anett a Deja vu Hungary tulajdonosa volt olyan kedves és tüneményes, hogy beszélt nekünk a cégről, a szépséges ékszerekről, és a számomra nagyon új, variálható órákról. 

"A Deja Vu női ékszeróra az ezüst, rozsdamentes acél, akril, gyöngy, üveg, kő és fa kiegészítőknek köszönhetően számtalan kombinációs lehetőséget nyújt viselője számára. A kollekció tartalmaz néhány alapdarabot, amelyek felhasználásával további kombinációk hozhatók létre.  A nemesacél óratok elérhető  fényes és matt változatban, rendelhető ezüst, arany, rózsaarany vagy akár csokoládé színben is, fekete vagy fehér, osztott vagy osztatlan  számlappal."



A kedvencem ez a szépséges karóra volt.......

Épp ezért is éreztem úgy, hogy nagyon jól mutat a szép sminkek között, és velük együtt. 😊





A Jane Iredal arcra való sminktermékeiből a nagy kedvencem a Dream Tint lett. 




A rúzsok is magukért beszélnek. 




Igen...az ott jobb oldal a képen egy óra, és hmmm....sok jó kis vagány rucihoz el tudnám képzelni. 😊 

Van egy szívemnek nagyon kedves ismerősöm aki ennek az órának a láttán azonnal eszembe jutott.......abszolút illene hozzá. 😊




A Deja vu ékszerek, karközök, fülbevalók is csodásan mutattak....pont úgy mintha karácsonyi díszek lennének. Csillognak-villognak, gyönyörűek. 




Itt is nagyon......




Kaptunk ajándékba egy rúzs és egy nagyon szép karkötőt is, amiket azóta is viselek. Na jó a karkötőt ritkán, mert az Krisztike elkérte (ezt sejtettem). 😊




A rúzs egy nagyon szép nude árnyalat, ami enyhén barnásnak tűnik, de egyáltalán nem az. Csodás, olyan igazi nude inkább barackos rózsás árnyalat. 

Viszont amit sajnálok az az, hogy egyáltalán nem tartós. :😢Annyira nem, hogy felkenem és 15-20 perc után már mintha nem is lett volna. Eltűnik még úgy is, hogy sem nem iszom, sem nem eszem. 

Viszont szép, és nagyon jól ápolja az ajkaim, úgyhogy ez előnye, de mivel a tartósság nálam a legfontosabb, így ez a rúzs nekem nem az igazi.  




Viszont amivel szerelembe estem, az a Purple Rain fantázia nevű szemhéjpúder paletta. Egész egyszerűen csodaszép! 💗




Lenyűgözőek a színek, és nagyon tartósak. 





.......és akkor mutatom a négy kedvencem, mégpedig a Smooth Affair primert (ahhhhhh.....a legjobb primer mind közül amiket eddig próbáltam), a Dream Tint, ami nem alapozó, sem BB vagy CC krém, hanem egy színezett hidratáló ami csodás bőrképet ad és enyhe színt is az arcbőrnek, persze itt van a szerelem paletta is, és egy púderes szemhéjtus Amethyst (Royal Purple) csodaszép mély lila árnyalata. 







Nagyon jól éreztem magam ezen az eseményen, és nem csak azért mert sok szépséget újdonságot ismerhettem meg, hanem sok csodás embert is, akikkel eddig nem volt alkalmam találkozni, de boldog vagyok, hogy összehozott velük a sors, mert sikerült ismét jólelkű és kedves embereket megismerni. 



Érdemes követni AnettErika , és Gabriella Instagram oldalát is, mert sok újdonságot, és csodás termékeket mutatnak be rendszeresen. 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt