Yves Saint Laurent Mon Paris - Illat ami elvarázsol



Fejillat: eper, málna, körte, kalabriai bergamot
Szívillat: datura, narancsvirág, bazsarózsa, sambac jázmin, kínai jázmin

Alapillat: pacsuli, indonéziai pacsuli levél, ambroxan, pézsma


Sziasztok! 

Remélem nem leszek unalmas egy újabb parfümös teszttel, de ismét a birtokomba került egy olyan illat, amiről úgy vélem vétek lenne, ha nem írnék pár soros véleményt. 😊

Egy jó ideje már megjelent ez az Yves Saint Laurent Mon Paris illat a parfüm piacon, de valamiért mindig elsiklottam felette, valahogy valamiért eddig sosem tettem vele még egy fújásnyi próbát sem.

Nem is értem, hogy miért, pedig nagyon kedvelem az Yves Saint Laurent parfümöket.

Nemrég viszont megéreztem valakin és nem átallottam megkérdezni, hogy ugyan mivel van befújva, mert olyan különleges, és olyan csoda jó tisztaság illata van, hogy ezt bizony nekem is be kell szereznem. 

....és nagy boldogságomra ez a vágyam is teljesült! 😃




Az üvege már korábban is csábított, a szépséges és cuki kis masnijával, és a megkapó formájával, eleganciájával.
Olyan igazi kis francia szépség......olyan finom, olyan bájos.

Kifújáskor egy igazi gyümölcsözön, egy gyümölcsbomba.
Az eper, a málna, és a körte friss, ropogós elegye öntötte el az orromat. 
Itt már tudtam, hogy végem van....ezt imádni fogom. 😃 

Arról nem is beszélve, hogy pár perc elteltével előbújt a az imádott bazsarózsa, és a két csodaszép sambac, és kínai jázmin keveréke. 
Ettől az illatkoktéltól csak még jobban felpörögtem. 

5-10 perc után padig előbújt a kis huncut pacsuli és a puha pézsma, ami által előtört az a bizonyos elegáns tisztaság illat. 

Tudom, elég béna kifejezés, hogy elegáns tisztaság illat, de csak így tudom kifejezni azt, hogy a finom tisztaság illat mellett is mennyire elegáns tud lenni és tud maradni egész álló nap.   


Ez egy igazán jól eltalált, és megkomponált parfüm, amiről ugyan sokan másképpen vélekednek, pedig úgy érzem, hogy pont ez az a parfüm ami minden egyes nap és minden egyes időszakban más és más arcát tudja mutatni, és ez függ a viselőjétől is, és amiben mindenki megtalálhatja a maga illatát.

Nem tudom, hogy a nyári nagy, nagy melegben miként tud működni, vagy a téli zimankóban, de a kevésbé meleg tavaszi napokon csodás arcát mutatja. 

Természetesen nem fog elmaradni vele, sem a nyári, sem az őszi és a téli próba sem. 😊

A kitartása, tartóssága fantasztikus, egyáltalán nem egy bőr közeli rejtőzködő bújós illat. Ez a határozott és erős NŐ illata! 
Azért hangsúlyoztam ki a NŐ-t, mert ez egyáltalán nem kislányos, nem a tinik, hanem az olyan nők illata, akik határozottak, erősek, de egyben életvidámak.

Számomra ez az az illat ami Párizst idézi, akkor is, ha még sosem jártam ott.




Ezt a kis párizsi csodát már több kiszerelésben és szettben is beszerezhetjük, akár illat kiegészítőkkel együtt is a ParfumCLUB webáruházban.  







Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt