Készítsünk komplett sminket a Rimmel London termékeivel



Sziasztok! 

Először is Boldog Új Évet Kívánok minden olvasómnak, követőmnek ! :) Köszönöm Nektek, hogy követtétek 2017-ben is a munkásságom, és köszönöm ha idén is épp így követni is fogtok, mert remélem ebben az évben is fogok tudni annyi érdekességgel szolgálni mint az elmúlt évben. :) 

Remélem a közeljövőben is lesz lehetőségem bemutatni sok szépséget, újdonságot, és lesz lehetőségem megírni az őszinte véleményem. :) 

Nos....mondhatnám azt, hogy új év, új élet, de nem......   Szerencsére nem ! :) 

Én úgy érzem, hogy a múlt évem nagyon szép, és jó volt, épp ezért remélem, hogy ez idén is pont így lesz, vagy ha lehet még jobb, de ez majd idővel kiderül. :) 




Még karácsony előtt érkezett hozzám egy óriási csomag a (amit utólag is köszönök szépen!), ami nagyon váratlanul ért, ezért egyrészt nagyon meglepődtem mikor meghozta a futár, másrészt pedig, hogy ennyi mindent kaptam kipróbálásra hát nem is gondoltam. :) 

A sok szépség közül néhányat el is kezdtem használni és néhányat félre tettem Nektek, hogy csinálhassak egy szuper nyereményjátékot. :) De erről majd picit később. :)   




Amiket górcső alá vettem az a Rimmel London egy új alapozója, szemhéjpúder palettája, translucent púdere, szemhéj alapozója, szempillaspirálja, korrektora és egy szemöldökformázó. 

......és természetesen  el is készítettem vele egy nappali sminket. 

Gondoltam használati sorrendben írok róluk, de aztán úgy döntöttem inkább úgy megyek sorban ahogy előpattannak az élményeim velük kapcsolatban. :) 




Magnif'eyes Blush Edition Szemhéjpúder paletta 002 BLUSH EDITION árnyalat




Már ránézésre is megkapó ez a paletta. Nem csak azért mert 12 szín van benne, hanem azért is, mert hát szépséges mind. :) 
Igazi szép, finom, elegáns nude sminket lehet elkészíteni vele, minden alkalomra, legyen szó munkába mentről, egy jó kis bulizásról, vagy egy elegáns helyen megjelenésről.

Persze aki a harsányabb színeket kedveli, annak ez a színösszeállítás uncsi lesz, de aki a barackos bézses árnyalat nagy kedvelője az tuti fogja imádni. :)  






Mind a 12 szín teljes mértékben kihasználható, nagyon jól lehet velük dolgozni, szépen össze lehet satírozni, akár építeni is. 

Pigmentáltságával sincs semmi gond, mert szerintem teljesen rendben van, szép finom és szép erőteljes színek, ráadásul nem csak gyakorlott sminkelők tudják használni, hanem akár abszolút kezdők is. :) 






Elérhető: Rossmann, Müller és Dm Drogériákban

Ára: 4.999,-Ft.



Volume Shake (extreme black) szempillaspirál




Orbitális nagy spirálról van szó. :) Ráadásul valamiféle új technikával készült, mégpedig van benne valami nehéz golyó, és ami miatt használat előtt fel kell rázni, és olyan szépen simára oszlatja a tubusban lévő festéket, hogy csuda. 

Persze felrázás nélkül is lehet használni, csak egyrészt minek, másrészt pedig nem véletlenül találták ki ezt az újfajta megoldást. 

Nekem nagyon tetszetős, mert jó sok van benne, és azáltal, hogy ennyire fel lehet rázni és szép sima lesz a festék, így kellő mennyiséget vesz fel a kefe, másrészt a kefe is úgy van kialakítva, hogy nagyon szépen terüljön el a pillákon és minden egyes szálat szépen befedjen. 

Ráadásul nagyon szép mélyfekete a festék, így két három áthúzással szép hosszú ébenfekete pillákat eredményez.  







Elérhető: Rossmann, Müller és Dm Drogériákban

Ára: 2.990,-Ft.




MAGNIF'EYES szemhéj alapozó



Már egy jó ideje állandó terméket használok, mert egyrészt bevált, másrészt egyre több csalódás ért a krémes szemhéj alapozókkal kapcsolatban, így nagy kíváncsisággal fogtam bele ennek a használatába. 
Kíváncsi voltam mennyivel tud többet nyújtani mint a manapság kapható alapok, de szerencsére egész jó eredményt sikerült vele elérnem. :) 

Használom a Rimmel palettával és más palettákkal is, és azt kell mondja, hogy majdnem olyan jó mint ami nekem bevált, de az viszont tény, hogy 100x jobb mint a manapság drága pénzért kapható szemhéj alapozók. 
Így bátran ajánlom a használatát főleg azoknak akiknek hajlamos a szemhéja bezsírosodni.  





Elérhető: Rossmann, Müller és Dm Drogériákban

Ára: 1.300,-Ft.



Lasting Finish 25HR Breathable korrektor 100 Fair árnyalat



A 100-as Fair világos árnyalat tökéletes a fehér bőrömhöz, és a fedése is huhhh.....nagyon erős, ami nekem persze sok, mert nagyon csínján kell vele bánnom ugyanis könnyen bele ül a ráncaimba. 
szem alá nem is szoktam ilyen kencéket használni (soha), csak bizonyos területekre akkor, ha picit fáradtabb vagyok és látszik. Akkor teszek belőle egy nagyon kis mennyiséget, hogy elfedje, de azt is annyira vékony rétegben, hogy nem is látszik. :) 




Ami nagyon jó tulajdonsága, hogy szivacsos fejecskéjével szépen el lehet oszlatni, bár a száraz bőrűeknek mint én nagyon csínján kell vele bánni, mert bizony picit szárít, és épp emiatt nem is szabad sokat feltenni, mert nagyon meg fog látszani és bele is ül a ráncokba. Viszont ha kis mennyiséget használunk és a meleg ujjbegyeinkkel eloszlatjuk, elpötyögtetjük, akkor szép természetes lesz. 







Elérhető: Rossmann, Müller és Dm Drogériákban




Brow This Way szemöldök gél 002 medium brown árnyalat



Rögtön rátérek a negatívumokra, és utána természetesen a pozitívumokra is, mert ennél a terméknél sajnos nem csak jó dolgokat tapasztaltam. 

A negatívuma az, hogy baromi nagy a keféje. Legalább is szemöldök formázásához használva nagyon nagy. Majdnem mint egy pillaspirál, és még az, hogy ezáltal túl sok festéket is vesz fel.

Ami viszont pozitívum az az, hogy egyrészt a nagy kefe ellenére, ha ügyesen használjuk, akkor szépen lehet vele dolgozni, a másik pedig az, hogy ideális a színe is és az állaga is.  

Összességében nekem annyira bevált, hogy mióta megkaptam azóta is ezt használom. 



Elérhető: Rossmann, Müller és Dm Drogériákban

Ára: 1.500,-Ft.





Lasting Finish 25HR Breathable Alapozó 200 Softie árnyalat




Egy egészen új módon lehet felvinni az alapozót, ezzel a kis szivacsos applikátorral, ami abból a szempontból nagyon jó, hogy klasszul működik, és kényelmesen el lehet vele pötyögtetni a kívánt helyekre az alapozót, másrészt nem folyik közben és nem kell sem az ujjunkra, sem külön az ecsetre, vagy blenderre pumpálnunk. 

Viszont nem higiénikus, ugyanis az arcbőrünkkel közvetlenül érintkezik és hát bizony utána vissza helyezzük az üvegcsébe. 

Megmondom őszintén ezen kb. 20 mp-ig gondolkoztam és úgy lettem vele, hogy nem érdekel. :) 





Higiénia ide vagy oda....nagyon jó és kényelmes használni. Arról már nem is beszélve, hogy az állaga valami fantasztikus. Selymes, bársonyos érzete lesz tőle a bőrömnek, amit szépen egységesít is, és pont annyi fedést ad ami az én érett bőrömnek kell. 
Enyhe fedést, de azt olyan szépen, és annyira természetes lesz a hatása, hogy egyáltalán nem érzem bármi is lenne a bőrömön. 

Ráadásul egész nap szépen tart és nem is fénylik át a bőröm a nap végére sem.




Elérhető: Rossmann, Müller és Dm Drogériákban

Ára: 3.499,-Ft. 




Insta Fix & Matte Tranclucent Púder 



Nagyon szeretem az átlátszó transzparens púdereket. Egyrészt mert nem kell arra ügyelni, hogy véletlenül se tegyek fel túl sokat, másrészt szépen egységesíti a bőröm a sminkem, és tényleg szépen mattítja is a kicsit fényesedő részeket az arcomon. 

Mostanában hozzá szoktam az illatmentes kozmetikumokhoz, mert a legtöbb gyártó, már vagy nem vagy nagyon kevés illatanyagot használ, ami tényleg jó, mert ugye az arra érzékeny bőrűek is egyre több mindent tudnak használni. 

Ennek a púdernek viszont van egy enyhe illata, ami annyira lágy és finom, hogy oda vagyok érte. :) 
Nagy parfümimádó lévén én szeretem, ha van illata a sminkcuccoknak is, főleg ha a bennük lévő természetes anyagok illata érződik, mert azok tudnak igazán fincsik lenni. :) 




Nos ebben még ami igazán cuki a kis # jelek mintázata. :) Nagyon ötletes és a mai Instagram-ra mindent posztolunk világban, így a dizájnjával igazán megállja a helyét.

Elérhető: Rossmann, Müller és Dm Drogériákban

Ára: 3.199,-Ft.



....és elkészült a komplett sminkem is. 






Mindegyik termékkel amikről írtam nagyon elégedett vagyok, sőt.........mivel eddig nem használtam sok Rimmel terméket, így nem is gondoltam, hogy ez a márka tud számomra meglepetést tartogatni, ezért jó szívvel ajánlom bármelyiket (akár mindegyiket). :) 




Megjegyzések

  1. Csodás lett a sminked és a termékek is szuper jónak tűnnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! 😘 Valóban nagyon jó minőségűek, és nagyon jól kihasználhatók a mindennapokban. 🙂

      Törlés
  2. Szia, baromira tetszik a cikk :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés