Bvlgari Goldea a napfény íze






Sziasztok! 

Nemrég újabb finomsággal kedveskedett nekem a VIP-PARFÜM, mégpedig egy nagyon finom és új Bvlgari illattal, a Goldea-val :) 

Nagyon örültem neki, mert egyrészt van egy pár Bvlgari illatom amiket imádok és mert korábban már nézegettem az üzletben, de nem tudtam úgy kipróbálni, hogy el tudjam mondani a pontos véleményem. :) 

Ugye sok mindentől függ, hogy egy nő miként tudja kiválasztani a megfelelő és neki tetsző illatot. 
Biztos Ti is tapasztaltátok már, hogy ha különböző időpontokban megyünk és próbálunk, legyen ez reggel, vagy este akkor is más az élmény, de akkor is ha épp nyűgösebbek, netán extra boldogok vagyunk. :) 





Kiadás éve: 2015

Fej: pézsma, narancsvirág, málna, bergamott

Szív: pézsma, ilang-ilang, jázmin

Alap: pézsma, ámbra, pacsuli, egyiptomi papirusz 



Mikor először boltban illatoltam ezt a Bvlgari Goldea parfümöt, valahogy abszolút nem voltam elájulva tőle. Sőt kifejezetten nem tetszett, nagyon tolakodónak, sziruposnak, ragacsosnak véltem. 
Ezt betudtam akkor annak, hogy épp nem voltam a toppon,, így ott is hagytam a többi illatot amik felkeltették az érdeklődésem. 

Egy másik napon szintén tettem vele egy próbát,  de akkor csak a levegőbe fújtam és úgy próbáltam barátkozni vele. 
Ekkor már picit más véleményen voltam, mint először, de valahogy még mindig nem éreztem ellenállhatatlan vágyat. :)   

Miután most megkaptam, ismét elkezdtem tesztelni bőrön is és a levegőbe fújásos alatta átsétálós módszerrel, rájöttem, hogy nem is rossz ez az illat. :) 

Sőt, ha betartjuk a kevesebb néha több szabályt, akkor egy nagyon szép illat bontakozik ki belőle.

Amik végig dominánsak benne, az az enyhén édeskés málna, az ylang-ylang, és leszáradáskor  a púderes pézsma illat. Semmi szirup, semmi ragacs. Viszont ez is mint minden inkább édeskés illat, szigorúan télre viselendő. 

Ezt azért is hangsúlyozom már sokadjára, mert nagyon sokan nem tudják és nem így használják az édes, tömény illatokat. Sajnos nyáron a 40 fokban is ezt fújják úgy, hogy körülöttük biztos pusztulást okoznak, és ez szerintem rosszabb mint egy zombi apokalipszis. :-) 

Sajnos nem egy általam nagyon kedvelt illatot utáltattak meg velem a notórius egész nyáron édes illatot fújkáló hölgyek. :( 

Viszont aki jó helyen, jó időben használja, az egy igazán elegáns illattal lehet gazdagabb. 


Mindentől függetlenül úgy érzem ez is egy nagyon megosztó parfüm, amit sokan utálnak, de épp annyian imádnak is, így ezt is tudni kell viselni, és ez nem kortól függ, hanem típustól. :) 


Én inkább mediterrán típusú hölgyeken tudom elképzelni. Mert ahogy érzem a bőrömről az orromba toluló illatot, nem tudom miért de Salma Hayek arca ugrik be. :) Rajta simán el tudom képzelni ezt az illatot, mert egy dögös nőn egy ilyen dögös illat tökéletesen működhet. 


Akár hétköznapokra is, de inkább alkalmi illatnak tudom elképzelni és viselni ezt az ékszer szépségű parfümöt.
  

Ha Ti az imádom táborba tartoztok, akkor érdemes most nagyon jó áron beszerezni a VIP-PARFÜM webáruházból. 
De ha épp erre nem, akkor is érdemes körbenézni Náluk, sőt követni a Facebook oldalukat is, mert rendszeresen szuper jó akciókkal és újabbnál újabb finomságokkal kedveskednek nekünk. :) 

 








Megjegyzések

  1. Anikó!
    Teljesen igazad van!
    Azokat a csajokat/nőket akik nyáron brutál erős parfümöt használnak azokat karanténba kéne zárni :)
    A málna nagyon jól hangzik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye Ildi ? :) Ma is sikerült egy nőnek lezuhanyoznia egy olyan parfümmel amit ráadásul imádok, de olyan mennyiségben volt rajta, hogy felfordult tőle a gyomrom. :( ..és a karantén jó ötlet :D

      Törlés
  2. Na melyik parfüm volt az?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt