Dr. Organic Bioaktív Csigagél termékek - teszt






Sziasztok! 

Nem olyan régen a Nesze!szer blog játékán nyertem egy Dr. Organic Csigagél szettet, aminek azért is örültem nagyon, mert egyrészt szerettem volna kipróbálni, másrészt már egyszer használtam egy csigagéles Koreai terméket és azt is nagyon szerettem :)
Így még inkább kíváncsi lettem. :) 







Amint megkaptam a csomagocskát benne a sok finomsággal, azonnal tesztelés alá is vettem őket. :) 

El is jött a várva várt idő, mert most már hosszabb használat után hitelesen le tudom Nektek írni a tapasztalataimat mindegyik termékről. 




"Bioaktív csigagél arcápoló szérum


Különleges törődés, mely láthatóan enyhíti az idő előtti öregedés jeleit.
A csigagél és egy speciális hatóanyag komplexum, a PROTEOLEA® segítségével fejti ki a hatását. Feszesítő filmréteget képez a bőrön. Szemmel láthatóan ellensúlyozza a korai öregedés számos tünetét: a gyenge hidratációt, a bőr érdességét, valamint felgyorsítja a gyenge sejtmegújulást. A bőr selymessé válik, megújul, visszanyeri fiatalos ragyogását.
Reggel hidratálás előtt, este hidratálás után vigyük fel a bőrre.

A Dr. Organic csigagél-termékcsalád a Helix Aspersa Müller kivonatának kiemelkedő tulajdonságait használja fel, amelyekkel sérülés esetén a csiga saját házát és bőrét építi újra. A csigagélkivonat egyedülálló arányban tartalmaz AHA-savat, kollagént, elasztint, allantoint, vitaminokat és ásványi anyagokat, ezáltal erősíti és revitalizálja a bőrt, segít helyreállítani a sérült szöveteket, és visszaállítja a bőr nedvességtartalmát.

Bioaktív, természetes, bio összetevők:

     
  • Avokádóolaj
  • E-vitamin
  • Citromfűolaj
  • Olívalevél-kivonat
  • Jujubamag-kivonat
A termékek minimum 70%-ban biotermesztésből származó összetevőkből állnak.
A csigák a begyűjtés során nem sérülnek.
Nem tartalmaz: parabént, SLS-t, mesterséges színezéket, ftalátokat, petrolátumot, glikolokat, DEA-t, BHT-t, izotiazolinont, ásványi olajat, szilikont."





Ezt a szérumot este a teljes tisztítás után használom. Egyrészt nagyon könnyű, folyékony állagú készítmény, másrészt nagyon könnyen felszívódik, épp ezért számomra abszolút ideális az éjszakai tápláláshoz. 

Ami még nagyon tetszik benne, hogy a hatása azonnal mutatkozik. Amint felkenem olyan szépen kisimítja az arcom mintha nem is este lenne és az egész napos mindenfélének lett volna kitéve az arcom, hanem mintha egy hete pihennék valahol egy lakatlan szigeten :-) 

De komolyan......tényleg nagyon látványos és hatásos. Ráadásul nem csak addig tart a hatása míg érződik a bőrömön, hanem reggel is szép és kisimult a bőröm. 

Először nagyon féltem az illatától, de mikor kibontottam és megéreztem a mennyei citrusos illatát, azonnal elillant a félelmem. 

Nagyon szeretem ezt az illatot. Kellemes nyári viselet és egyáltalán nem tolakodó. 





"Bioaktív csigagél szemkörnyékápoló szérum


Kifejezetten a szemkörnyéki mélyebb ráncok eltüntetésére, koncentrált hatóanyag tartalommal intenzíven feszesít.
Csigagélkivonattal, olívalevél-kivonattal, levannal, jujubamag-kivonattal és bioaktív összetevők egyedi kombinációjával hidratálja, kisimítja és védi a szemkörnyéki igényes területet. Aktiválja a bőrsejtek természetes megújulási folyamatát.

A Dr. Organic csigagél-termékcsalád a Helix Aspersa Müller kivonatának kiemelkedő tulajdonságait használja fel, amelyekkel sérülés esetén a csiga saját házát és bőrét építi újra. A csigagélkivonat egyedülálló arányban tartalmaz AHA-savat, kollagént, elasztint, allantoint, vitaminokat és ásványi anyagokat, ezáltal erősíti és revitalizálja a bőrt, segít helyreállítani a sérült szöveteket, és visszaállítja a bőr nedvességtartalmát.

Bioaktív, természetes, bio összetevők:

     
  • Moringamagolaj
  • E-vitamin
  • Olívalevél-kivonat
  • Jujubamag-kivonat
A termékek minimum 70%-ban biotermesztésből származó összetevőkből állnak.
A csigák a begyűjtés során nem sérülnek.
Nem tartalmaz: parabént, SLS-t, mesterséges színezéket, ftalátokat, petrolátumot, glikolokat, DEA-t, BHT-t, izotiazolinont, ásványi olajat, szilikont."







Esti és reggeli arcápolási rutinom része lett. Ez is egy szintén nagyon könnyű, folyékony állagú illatmentes készítmény.

Itt is mint a szérumnál az azonnali látványos hatás sem marad el. Szépen kisimítja a szem környékét. Még azt is megkockáztatom kijelenteni, hogy a nagyobb ráncokat is finomítja, ami szerintem igazán nagy szó, mert eddig ilyennel még nem találkoztam. Vagy igen?! Hmmm...nem emlékszem. :) 







"Bioaktív csigagél arckrém

 


Komplex összetételével regenerál, hidratál, feszesít.
Egyedülállóan tartalmas csigakrém, mely komplex, bioaktív összetevőivel gyorsan felszívódik. Visszaállítja a bőr természetes nedvességtartalmát, megnyugtat, revitalizál. A bőrt feszessé, tónusossá, hidratálttá teszi.
Használható önállóan vagy közvetlenül a gélt követően.

A Dr. Organic csigagél-termékcsalád a Helix Aspersa Müller kivonatának kiemelkedő tulajdonságait használja fel, amelyekkel sérülés esetén a csiga saját házát és bőrét építi újra. A csigagélkivonat egyedülálló arányban tartalmaz AHA-savat, kollagént, elasztint, allantoint, vitaminokat és ásványi anyagokat, ezáltal erősíti és revitalizálja a bőrt, segít helyreállítani a sérült szöveteket, és visszaállítja a bőr nedvességtartalmát.

Bioaktív, természetes, bio összetevők:

     
  • Édes mandulaolaj
  • E-vitamin
  • Napraforgómag-olaj
  • Kamillakivonat
  • Hárskivonat
  • Cickafarkkóró-kivonat
  • Somkórókivonat
  • Fehérmályva-kivonat
  • Mályvalevél-kivonat
  • Kubebaolaj
  • Citromfűolaj
A termékek minimum 70%-ban biotermesztésből származó összetevőkből állnak.
A csigák a begyűjtés során nem sérülnek.
Nem tartalmaz: parabént, SLS-t, mesterséges színezéket, ftalátokat, petrolátumot, glikolokat, DEA-t, BHT-t, izotiazolinont, ásványi olajat, szilikont."




Ez már egy jóval sűrűbb krém, de egyáltalán nem zsíros, hanem könnyed tejföl állagú és ez is finom citrusos illatú mint a szérum.

Nappali ápolóként szoktam feltenni, mert a primer alá úgy érzem nekem nagyon kell, a bőröm azonnal beissza amint felkenem és egész nap csodásan hidratáltan is tartja. 
így a primer és az alapozó egyáltalán nem szárítja ki. 

Amúgy természetesen éjszakára is tökéles ápolást nyújt, de én most a nappali használatát részesítem előnyben. :) 

Ja és itt is jelen van az azonnali hatás effektus. :)




"Bioaktív csigagél

 


Intenzíven hidratál, támogatja a bőr revitalizációját.
A csigagél hialuronsavval, bio Aloe verával és további bioaktív összetevőkkel intenzíven hidratálja, nyugtatja és védi a bőrt.
Használja önállóan vagy arckrémmel kombinálva.

A Dr. Organic csigagél-termékcsalád a Helix Aspersa Müller kivonatának kiemelkedő tulajdonságait használja fel, amelyekkel sérülés esetén a csiga saját házát és bőrét építi újra. A csigagélkivonat egyedülálló arányban tartalmaz AHA-savat, kollagént, elasztint, allantoint, vitaminokat és ásványi anyagokat, ezáltal erősíti és revitalizálja a bőrt, segít helyreállítani a sérült szöveteket, és visszaállítja a bőr nedvességtartalmát.

Bioaktív, természetes, bio összetevők:

     
  • Kubebaolaj
  • Citromfűolaj
  • Zöldcitromolaj

A termékek minimum 70%-ban biotermesztésből származó összetevőkből állnak.
A csigák a begyűjtés során nem sérülnek.
Nem tartalmaz: parabént, SLS-t, mesterséges színezéket, ftalátokat, petrolátumot, glikolokat, DEA-t, BHT-t, izotiazolinont, ásványi olajat, szilikont."





Mikor kibontottam azt gondoltam, hogy na ez a termék lesz a kakukktojás. De nem ! 

Nagyon meglepődtem mikor kipróbáltam, mert azt hittem, hogy ez a krém egy olyan igazi zselés cucc, nagyon vizes állaggal. 

De láss csodát egyáltalán nem. Az tény, hogy sokkal, sokkal könnyedebb mint a krém, de valami fantasztikus simító, és hidratáló a hatása. 
Tényleg nem gondoltam volna erről így ránézésre, de szerencsére nagyon kellemesen csalódtam. :) 

Ja és ez az a készítmény ami egész testfelületre használható, tehát tetőtől talpig kenhetjük magunkat vele. :) 
....és az illat itt sem elhanyagolható, nagyon kellemes, jelen esetben is a citrus, de sokkal enyhébb. 



Összességében mondhatom azt, hogy 100%-ban elégedett vagyok a termékekkel. 
A korábban használt Dr. Organic termékekből már sejtettem, hogy jók lesznek, de nagy örömömre  várakozáson felül teljesítettek. :) 

Azt meg végleg nem tudom minek köszönhető ezeknek a készítményeknek az azonnali és tartós hatása, de működik és ez a lényeg. :)   




További ismertetőt a Dr. Organic weboldalán olvashattok erről a csigagéles és az összes forgalomban lévő termékről is. 
Itt a termékeket meg is vásárolhatók

De többünk örömére, már a Drogériákban is elérhetők, így ott is könnyen hozzá juthatunk.

A Müller Drogériákban teszter termékek is ki vannak téve ami szerintem plusz pozitívum, mert ott ki is tudjátok próbálni.
Amit viszont sajnálok, hogy a Müller Drogéria üzlet nem mindenki számára elérhető sajnos. 
De ha jártok olyan helyen ahol van, feltétlenül térjetek be. :) 




Ti hallottatok már erről az újdonságról? Esetleg próbáltátok már valamelyiket? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés