Koreai Kozmetikumok



Sziasztok! 


Szerintem már tudjátok, hogy a Koreai termékek nagy híve vagyok. Korábban írtam több MEMEBOX-ról és az azokban található sok finomságról. :) 


Sajnos a MEMEBOX-ot már nem szállítják Magyarországra, de szerencsére van egy hely itthon még pedig a Koreai Kozmetikumok oldal és  K-beauty blog ahol fellelhető rengeteg szuper Koreai kozmetikum. :) 


Én nagy boldogságomra nyertem jó pár minta terméket, amikkel eddig még nem találkoztam, épp ezért is nagy örömmel vetettem bele magam a tesztelésbe. 












Primera Facial Mild Peeling (enyhe hámlasztó)

Soo Arcmaszk Aloe

Soo Arcmaszk Ginzeng

 2SOL Bety Hydroxy Acids 0,5% Toner (béta hydroxy savas tonik)

Skin House Pore Control Powder (Pórus szabályozó púder szérum)

2SOL Ultimate Sun Treatment (napozás utáni krém)







Először a Soo Aloe arcmaszkot próbáltam ki, ami egy csoda szuper termék, de hát valljuk be nagyon mókásan nézünk ki vele az arcunkon :)  







Ellenben a maszkot átitató zselés, krémes állagú folyadék, nagyon jól regenerálja, táplálja, vitalizálja és hidratálja a bőrt. 

Miután feltettem és hagytam hatni 20 percig (közben tévéztem így elment az idő) levettem az arcomról és még mindig éreztem a bőrömön, hogy elég sok kence maradt rajta, amit nem szívott fel. Viszont ezt nem töröltem le, hanem szépen belemasszíroztam a bőrömbe.  

Annyira jó hatása van, hogy nem is kellett aznap este külön hidratáló krémet használnom :)  




Nekem valahogy sosem sikerül ezeknek az arcmaszkoknak a tökéletes felrakása. :) De ettől függetlenül a hatását megtette. :)





Nemrég pedig kaptam tesztelésre egy gél krémet, amit itt szeretnék Nektek bemutatni. 



2SOL Hydro Max Gel Cream







Első látásra azt gondoltam, hogy a neve ellenére egy zsírosabb krémet fogok megismerni, de nagyon kellemesen csalódtam, mert abszolút nem volt jó a megérzésem. Szerencsére.  :)
 
Egy szuper könnyű zselé típusú hidratáló krém. Amiben megtalálható az aloe, hialuronsav, niacinamid, és fekete áfonya kivonata.







Ahogy láthatjátok, ebből gondoltam, hogy zsíros lesz, de mivel teljesen más az állaga, így bátran ajánlom vegyes, normál és száraz bőrre is. 

Én smink alá használom hidratálónak és azt kell mondjam, hogy szuper, mert egész nap nem fénylik át a bőröm az alapozón és a púderen, ami még nálam is újdonság, mert hiába a száraz bőrűek társaságát képviselem, sajna melegebb időben délutánra igen csak diszkógömb fényben pompázom. :) 

Ettől a krémtől viszont semmi. Olyan szép matt az arcom, ahogy a nagykönyvben meg van írva :) 


Összességében ez a krém abszolút viszi a pálmát az eddig próbált nappali krémjeim közül. 




A aloe maszk hatása is nagyon tetszett, de még vár rám a másik ginzenges változat és persze ha szeretnétek és érdekel Titeket, akkor a többi kis minta termékről is írok majd Nektek. :) 




Örülök, hogy megismertethettem Veletek két újabb szuper Koreai terméket ! 


De annak is örülnék, ha a krémek mellett több dekorkozmetikum is eljutna hozzánk, mert azok is szuper minőséget képviselnek.






Ti használtok Koreai készítményeket? Krémeket, dekorkozmetikumokat?   

Megjegyzések

  1. De jó! Lassan elfogynaka Memeboxos készleteim, úgyhogy ideje nekem is utánpótlás után néznem. Bár van jó pár olyan termékem amelyiket már harmadjára, negyedjére vásárolok meg. Talán összesen egy dologban csalódtam eddig, a többi mind szuper volt .)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is lettek nagy kedvenceim :) De néha olyan jó sok újdonságot kipróbálni, mert annyi finomság van, hogy nem is lehet választani. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés