Wishlist - Újévi kívánságlista





Mióta blogokat olvasok mindig nagy ámulattal olvastam a kívánságlistákat, és faltam a sorokat milyen újdonságokat vagy nem újdonságokat de nagyon vágyott szépségeket szeretnének megszerezni maguknak az emberek és ennek apropóján gondoltam én is megosztom veletek az én kívánságaimat. :) 






1. Urban Decay Naked 3 paletta



Erre a szépségre már legalább egy éve vágyakozom, de sajnos eddig nem volt hozzá szerencsém. Most, hogy az euro és dollár árfolyam az egekben jár, így nagy valószínűséggel nem is lesz.

De úgy döntöttem, hogy a sokak által kedvelt W7 IN THE NUDE palettát megszerzem magamnak ha törik ha szakad, mert azt olvastam, hogy eddig ez a legjobb Naked3 dupe.







Épp ezért a minap meg is rendeltem az ebayen szuper jó áron, úgyhogy hamarosan a kezembe is vehetem. 









2. Nagyon kíváncsi vagyok és szeretném is kipróbálni a The Body Shop Smoky Poppy újdonságait.





Mivel nagyon szeretem a pipacsot, így azonnal magával ragadott a csomagolás, de fogalmam sincs milyen illata lehet, hisz tudjuk a pipacsnak nincs. :)  
Az én elképzelésem egy nagyon intenzív virágos édeskés illat. Persze majd meglátjuk igazam lesz e vagy sem.







3. Vichy Teint Ideal Ragyogást adó Alapozó-fluid







14 órás tökéletes fedést és természetes, ideális arcbőrt ígér. Használatával egységesen selymes és ragyogó lesz a bőr.


Lehet lecsapok rá amíg tart a Vichynél az akció, mert most 1000,-ft-al olcsóbban hozzá juthatok, ami valljuk be nagyon jó kedvezmény. :) 








4. Guerlain Shalimar Souffle de Parfum







Finom virág orientális illat. Friss és könnyű citrusos. Fej jegyei : Citrom, bergamott és mandarin. Szív illat:  Indiai Sambac jázmin és narancsvirág. Alapjegyek: Vanília és fehér pézsma.

Alapvetően az anya illatot nagyon nem szeretem, és eddig amit kedveltem az az Initial L'eau volt, de ez az illat nagyon felkeltette az érdeklődésem. 








5. Nina Ricci Nina Les Delices parfüm (eper, málna karamell hmmm......) 










Számomra a Nina Ricci Nina illatai a tökéletesek. 
Egyrészt az összeset imádom, ráadásul még az üvegeit is gyűjtöm. Szép kis gyűjteményem van almácskákból, és ez a 2015-ös újdonság amit nagyon meg akarok szerezni és alig várom, hogy nálunk is kapható legyen, mert biztos, hogy ő lesz a kollekcióm követező darabja. :) 







6. Makeup Revolution  Naked Chocolate paletta









Erre az édes palettára is nagy vágyásom van :) Annyira szép natúr színek és a csomagolása is nekem mint csokiimádónak valami csoda guszta. :) 
Úgyhogy alig várom a megjelenését. 








7. H&M Make Me Blush Pirosító paletta










Ez a szépség a következő áldozatom :) Enikőnél a Kialakító blogon olvastam erről először, láttam is videót használat közben és el kell ismernem, hogy rögtön vágyat éreztem a megszerzésére. :) 
Úgyhogy már csak el kell jutnom a megfelelő üzletbe és le kell csapnom rá, amíg még van lehetőség a megvásárlására. 







Biztos, hogy tudnék egy-két terméket felsorolni amire mostanság vágyásom van, de ezek azok amiket most nagyon-nagyon szeretnék :) 



Nektek megvan ár valamelyik ezek közül ? Vagy akár több is ?  Ha nincs melyik tetszik a legjobban ?

Megjegyzések

  1. Ú, az a H&M paletta csodaszépnek tűnik, először azt hittem valami tök más márka. :D

    VálaszTörlés
  2. A H&M paletta nálam is kívánságlistás, ahogy a szívem mélyén a Naked 3 is. Az igazat megvallva eddig is sokalltam egy kicsit az árát, de az utóbbi hónapban sokat gondolkodtam rajta, hogy meglepem vele magam az elmúlt év megpróbáltatásiért, de most biztos nem fogom megrendelni ilyen árfolyam mellett... A pipacsos TBS kiadás is nagyon érdekel, remélem, finom illata lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A H&M palettát mihamarabb magaménak szeretném tudni :) Szerintem jövő héten el is megyek és megnézem :) A Naked 3 palettával én is így vagyok mint Te. Eddig is drága volt, de most már pláne az lett, ilyen forint romlás mellett. :(
      A TBS pipacskást jó lenne, ha már meg is illatolhatnánk majd együtt ;)

      Törlés
  3. Kedves Anikó!

    Megjött a W7 paletta?Megbízhatónak találod az eladót?Meg vagy a minőségével elégedve?Én most nézegetem ezért szeretnék érdeklődni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !

      Igen megérkezett a paletta. :)Meglepően gyorsan épp ezért plusz nagyon örültem. :) az eladó teljes mértékben megbízható, szívből ajánlom. Ráadásul egy nagyon szuper kis (nem is kis) palettát kapunk, nagyon jó minőséggel. :)

      Én innen vettem:

      http://www.ebay.co.uk/itm/W7-In-The-Buff-Nudes-Lightly-Toasted-Eye-Colour-Palette-12-Eye-Shadows-Tin-New-/141472622513?var=440623160681

      Törlés
  4. De jó! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Anikó!

    Ma megrendeltem!Nagyon várom!Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó ! :) Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre. Remélem megírod majd. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés