b.pretty szépségek

Sziasztok! 

A minap Ausztriában jártam ahol rábukkantam egy nagyon jó kis drogériára a BIPA-ra. 

Rengeteg terméket árulnak, köztük több féle Magyarországon sajnos nem kapható sminktermékeket is. Sajnálom, hogy nálunk nem kaphatók, de azért titkon remélem, hogy egyszer fellelhető lesz itt is. :)


Ezek közül a szépségek közül kinéztem egy pénztárcabarát de mutatós márkát a b.pretty-t.
Tulajdonképpen minden megtalálható ebben a márkában az alapozótól kezdve a szempillaspirálig, így akár jó áron, jó minőségű sminktermékekhez hozzá is juthatunk. 





Nekem most két terméken akadt meg a szemem először és ezek egy quatro szemhéjpúder és egy szempillaspirál.  








A szemhéjpúder több féle árnyalatban is elérhető, ki milyet szeret. Vannak mono és duo kiszerelések is. Az árához képest nagyon jól pigmentáltak, tartósak, egyáltalán nem porol mi plusz pont és nagyon könnyű vele dolgozni. 





Árnyalat: 404 autumn    ára: 2.49 euro


Mind a négy színt használtam a smink elkészítésekor, hogy lássam mennyire passzolnak a színek egymáshoz. De szerintem tökéletesen együtt :) 



A másik amin megakadt a szemem és persze mindig keresem a tökéletest, az a szempillaspirál.





 Mascara 3D Black   Ára: 2.29 euro


Nem mondom azt, hogy nem jó, mert nagyon szép a végeredmény, szép a végeredmény, nagyon szép fekete, de valahogy elég nehéz vele dolgozni. 
Lehet, hogy a bunkóci feje miatt, de valamiért egy kicsit küzdeni kell a végeredményért. :)




A felső képen is láthatjátok milyen szép mély fekete színe van, ráadásul nekem totál szőke a szempillám, tehát nagyon jól be is fogja.




Ami tényleg tetszik az egészben, hogy minden megtalálható és tényleg nagyon szépek, jó minőségűek.



.......és még egy kis mellékes :)


A BIPA-ból hoztam még egy szemránckrémet, amit szintén nagy bánatomra nem lehet itthon kapni, de jónak ígérkezett és most 50%-os akcióban is volt (így is elég húzós volt az ára), ez a GOSH Skin Care terméke. 


 GOSH - Good by wrinkles eye cream   Ára: 7.19 euro


Egyenlőre nem tudom hosszú távon beválik e és tényleg betartja e azt amit ígér (pápá ráncok), de ha igen az biztos, hogy továbbra is valamilyen forrásból de tuti be fogom szerezni. 
Ha pedig nem, akkor elköszönünk egymástól. :)  

Erről a későbbiekben majd még beszámolok.  


Egyébként a GOSH-nak csodaszép sminktermékei is vannak, amiket szintén megnézegettem, de ez már egy drágább kategória, így sajnos ott kellett hagynom őket a polcon. :(



Összességében szerintem, ha kint jártok, érdemes mindkét márkára vetni egy pillantást, vagy akár be is szerezni egy-két darabot és kipróbálni. :)


A b.pretty termékeket   ITT  megnézhetitek.

A GOSH márkáról pedig ITT tudhattok meg többet.



Remélem tetszett Nektek a bejegyzés ! :) Esetleg ismeritek ezeket a márkákat ? Találkoztatok már velük? Netán ki is próbáltátok?  



Megjegyzések

  1. Sose jártam meg Ausztriában, sajnos...pedig ilyenkor mindig elfog a vágy:D nagyon szép a sminked: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Sajnos én is nagyon ritkán jutok ki (mondjuk nem panaszkodom, mert néha azért eljutok), pedig de jókat lehetne onnan csemegézni :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi :) DE azt vettem észre, hogy azokkal a spirálokkal lesz szebb amivel küzdenem kell :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt