Magister Products - SÉANCE Professzionális szépségápolás otthon



Sziasztok! 

Nyár elején volt a Magister Productnak egy szuper jó rendezvénye, ahol bemutatták az otthoni professzionális termékcsaládjukat a Magister Séance termékeket. 

Sajnos én nem tudtam részt venni, de voltak olyan kedvesek és küldtek nekem néhány terméket kipróbálásra, amit ezúton is nagyon szépen köszönök, és  amiket sikerült is hosszabb távon tesztelnem, próbálgatnom. 








"A százszorszép megereszkedett bőrre gyakorolt feszesítő hatásáról ismert. 
Segít helyreállítani a nyak, a dekoltázs és az arc tónusát. A szirmok áztatása során a értékes zsírsavak kioldódnak: linolsav, stearinsav, palmitinsav

A kollagénrostokat körülvevő szövetet erősíti, ezzel formálja, feszesíti a bőrt. Magas alkilamid tartalma végett értékes. Nélkülözhetetlen bőrvédő vitaminok. Hozzájárulnak a bőr védelméhez, a normál bőrfunkciók kialakításához (hámosodás, regeneráció). Akadályozzák a szabadgyökök romboló hatását."

Speciális technológiával készült és ezáltal elősegíti, hogy az egyébként vízoldékony hialuronsav a zsíros közegben is oldékony legyen.
Épp emiatt a bőrön keresztüli felszívódó képessége kitűnő. Megköti a vizet a bőr alsóbb rétegeiben, ezáltal az ajkak térfogatát is képes növelni. 
Na az ajkaimra eddig nem kentem, de ezentúl ki fogom próbálni, hisz nekem nem ártana, ha szebb teltebb és dúsabb lenne. :-) 
A szérum használata lágy, selymes bőrérzetet nyújt. Védi a bőr természetes hidro-lipid rétegét. 

Öregedés ellenes hatása is van, ami esetemben annyit jelent, hogy kordában tartja a ráncaim, és a már itt-ott megereszkedett bőrömet, de megelőzésnek például kiváló lehet. 

Nagyon tetszik az állaga, mert gyorsan felszívódik, annak ellenére, hogy olajos, de tényleg jól hidratál, és szépíti a bőröm, egységessé, frissé varázsolja. 
Inkább az esti arcápolási rutinomban szoktam használni, mert ebben a melegben napközben nem hiszem, hogy nem olvadna le tőle a sminkem, de ki fogom próbálni télen, reggel is a sminkem készítése előtt. 


Amúgy jó lehet azoknak akiknek nagyon száraz a bőrük úgy, hogy az alapozójukba cseppentenek belőle, és úgy kenik fel az arcukra, mert nagyban fogja segíteni a hidratálást. 


Összetevők: szkvalén, napraforgó olaj, százszorszép olaj, frakcionált kókuszolaj, acmella, lipo-hialuronsav, A-vitamin, E-vitamin, Parfüm (természetes)



Összességében egy nagyon jó készítmény, hidratál, frissé és selymessé teszi a bőröm, és csak egy valami zavar engem benne, az az illata. 
Valószínűleg a benne lévő százszorszépnek van, ami nekem  nem jön be sajnos. 
Épp emiatt napi szinten sem tudom használni, pedig tudom, hogy jó, mert nagyon jó a hatása.

De ez csak az én véleményem, és az, hogy nekem nem tetszik egy bizonyos illat az mást egyáltalán nem biztos, hogy zavar, vagy egyáltalán nem biztos, hogy kellemetlennek érez !
  






"A grapefruit víz és természetes tejsav kiegyenlíti a bőr kémhatását, az organikus chia olaj már a szeánsz kezdeti lépésében hidratál és táplál. A csipetnyi gyengéd mangó illataromája meghozza a trópusi hangulatot.
Niacinamidban, eszenciális zsírsavakban, fehérjékben és aminosavakban bővelkedik. 
Hidratálja, erősíti az elvékonyodott, száraz, érzékeny bőrt. Regeneráló. Erőteljes vízmegkötő (humektáns). A sejtmátrix természetes alkotóeleme. Csökkenti a bőr nedvességvesztését. A készítmény kémhatását szabályozza kialakítva az enyhén savas bőr pH-t. Segíti a bőrsejtek megújulását. Vegyes,zsíros és eltömődött arcbőr ápolására megfelelő összetevő. Nyári hangulatot hordozó mangó illatot áraszt."

Na ez egy igazán jó kis tisztító tonizáló termék! :) 

Már az illatával is megfogott, de a hatásával teljes mértékben. Sajnálom, hogy nem nagyobb a kiszerelés (Ez utazó kiszerelés, kapható belőle nagyobb), mert hamar elfogyott, pedig nagyon megszerettem, ugyanis a csodás trópusi mangó, és barackos illata mellett, csodásan tisztította és tonizálta a bőrömet, megalapozva a az arcom a szérumnak és más krémeknek a jobb és könnyebb felszívódást segítve. 

Összetevők: tisztított víz, grapefruit víz,  Parfum (természetes gyümölcs kivonat), természetes szolubilizáló, chiamag olaj (bio), nátrium-PCA, benzil-alkohol, dehidro-ecetsav (természetes tartósítók), tejsav



Én nagyon megkedveltem, és ajánlom jó szívvel mindenkinek aki egy igazán jó tonizáló és természetesen natúr terméket keres, mert ebben biztos nem fog csalódni. 

Megjegyzések

  1. Nem csodálom, hogy megkedvelted őket :) Volt már szerencsém Magister termékekhez és én is nagyon elégedett voltam velük, ráadásul magyar ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több terméküket is használtam és bizony nagyon jók. :) ...és ahogy Te is írod nem utolsó sorban pedig magyar termék. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Ilcsi krémek- teszt