Marionnaud Szemhéjpúder paletta


Sziasztok !

Ma egy csodaszép palettát szeretnék Nektek bemutatni.

Teljesen véletlenül bukkantam rá valamikor még nyáron, mikor a Marionnaud Parfümériában jártam. 
Mikor megláttam rögtön beleszerettem és mikor ott helyben kipróbáltam, hát elaléltam a hihetetlenül selymes állagán. :)






  
Álmomban nem gondoltam, hogy a Marionnaud-nak van ilyen jó minőségű és szép saját márkás palettája. Sőt nem csak ez, hanem minden más dekorkozmetikuma van, de azokat egyenlőre még nem próbáltam. 

Szerintem ez a termékek között a legolcsóbb ár érték arányban is. Bár ezt csak én gondolom így, mert akkor tudnék ebben érdemben nyilatkozni, ha próbáltam volna más saját márkás terméket is.









A csomagolása ezüst-fekete, igazán mutatós, de sajnos nagyon ujjlenyomat gyűjtős és karcolódásra hajlamos. De ez igazán engem nem érdekel, mert a beltartalom ezekért az apróságokért bőven kárpótol :) 





Ami viszont meglepő, hogy nincs benne appllikátor. Először nem hittem a szememnek, forgattam jobbra balra, próbáltam feszegetni, de semmi. Egyszerűen nincs. 

Tulajdonképpen nem keseredtem el, mert én minden sminkeléshez ecsetet használok, de aki mondjuk nem és szereti az applikátort annak egyrészt jól jönne másrészt meg hát a mai világban már nem is létezik olyan amihez ne tennének legalább valamilyen picikét.Hát ehhez nem tettek :)


Hat csodás szatén árnyalatot tartalmaz, a selymes fehértől az egészen mélybarnáig. 







Ezen a fotón négy színt használtam. (felülről a másodikat, harmadikat, és az ötödiket, hatodikat) Egyedül a rózsaszín és a mélybarna nem volt még használatba véve, mert azokat a színeket ritkábban használom a mindennapokban. De ha pl. drámai sminket szeretnék készíteni, akkor a sötétet mindenképpen kombinálnám valamelyik másikkal. 

A rózsaszínt és a többit bátran lehet nappali sminkként kombinálni, építgetni. 
Hozzá teszem iszonyúan pigmentált ami miatt is csillagos ötös, és itt a fenti swatchokat is alapozó nélkül készítettem, hogy lássátok, mennyire jól használható minden féle alap nélkül is.  





Ami miatt még megszerettem, az az, hogy ugyan selyemfényű, de nem csillogó. Nincsenek benne nagy csillámok, így mi "tinik" is bátran használhatjuk, nem fogunk úgy kinézni mint egy diszkógömb :-) 



Megvásárolható: Marionnaud Parfümériákban http://marionnaud.hu/



Árnyalat: 02 URBAN CHIC

Ára: 2.690,-ft.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bedouin kozmetikumok a tevetej erejével

CIEN - A Lidl saját márkás dekorkozmetikumai

Rapid White Fogfehérítők - Vendégbejegyzés